تقویت فضاهای ورزشی در بوستان های شهری با تعامل نهادهای مختلف ضروری است

قهرمانی هفته سلامت بانوان را یک فرصت برای تقویت ایجاد زمینه های ورزش همگانی با همت مدیریت شهری خواند و گفت: بانوان نقش ویژه ای در کنترل میزان آسیب بیماری کرونا در خانواده و اجتماع دارند.

« مریم قهرمانی صارم» در جریان هفته سلامت بانوان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: هفته سلامت بانوان با عنوان « زنان، مدیریت سلامت و مهار کرونا» نام گذاری شده است که جای آن دارد نسبت به این شاخص ها بازنگری شود. 

 

عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: بیماری کرونا بر جنبه های مختلف سلامتی اعم از جسمی، روانی و اجتماعی اثر می گذارد و آن ها را تهدید می کند برای این مهم زمینه رشد و آگاهی، ارتقاء میزان سواد سلامت، ایجاد سبک زندگی سالم، حمایت از همسر و اعضاء دیگر خانواده باید فراهم شود. 

 

ورزش همگانی یک ضرورت است

 

قهرمانی با اشاره به اهمیت وظائف مدیریت شهری در ایجاد بسترهای ورزشی برای آحاد جامعه بیان کرد: ورزش همگانی یکی از شاخص های مهم و موثر اجتماعی است که با برنامه ریزی محوری نسبت به ظرفیت های آن می توانیم شاهد سلامت جامعه باشیم.

 

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: تقویت فضاهای ورزشی در بوستان های شهری با تعامل نهادهای مختلف یکی از رسالت ها و ضرورت های مدیریت شهری است تا به این وسیله جریان ورزش همگانی محقق شود. 

 

کد خبر 1107188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha