برنامه های هفته وحدت در جیرفت اعلام شد 

حجت الاسلام حسین محمدی گفت: یکی از ویژه برنامه های بزرگداشت هفته وحدت برپایی جشن های باشکوه هم زمان با شب میلاد فرخنده حضرت رسول اکرم (ص) است که به همت هیئت های مذهبی در مساجد، تکایا و حسینیه ها برگزار می شوند.

حجت الاسلام «حسین محمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک هفته وحدت، از برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت هفته وحدت در سطح شهرستان جیرفت خبر داد و گفت: یکی از این ویژه برنامه برپایی جشن های باشکوه هم زمان با شب میلاد فرخنده حضرت رسول اکرم (ص) است که به همت هیئت های مذهبی در مساجد، تکایا و حسینیه ها برگزار می شوند.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت افزود: این جشن ها در سطح شهر و بخش های تابعه شهرستان مطابق با شیوه نامه های بهداشتی برگزار می‌شوند.


وی ابراز کرد: برگزاری نشست گفتمان وحدت حوزه و دانشگاه یکی دیگر از ویژه برنامه های بزرگداشت هفته وحدت است که همچون گذشته در قالب گفتگوهای بصیرتی بین حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

 
حجت الاسلام محمدی اظهار کرد: یکی از اصلی ترین شیوه های دشمنان بر علیه مسلمانان، ایجاد اختلاف و تفرقه بین شیعه و سنی است بنابراین نشست های روشنگری و بصیرت افزایی می تواند گامی موثر برای خنثی سازی توطئه های آنها باشد.


این مقام مسئول بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های هر ساله در این ایام، برگزاری مسابقات فوتسال بین حوزه های علمیه و دانشگاه بود که در کنار مباحث گفتمانی وحدت برگزار می شد.


وی ادامه داد: امسال این برنامه کمی متفاوت تر از سال های گذشته و بین تیم های فوتسال نوجوانان مساجد فاطمه زهرا (س)، امام علی (ع) و امام حسن عسکری  (ع) برگزار شد.


حجت الاسلام محمدی یادآور شد: سال های گذشته جشن محوری ولادت حضرت رسول اکرم (ص) توسط هیئت انصار الرسول در مسجد الرسول جیرفت برگزار می شد اما امسال این جشن به صورت محدود همراه با یادواره شهدای محله برگزار می‌شود.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت اضافه کرد: علاوه بر این امسال در نظر داریم هم زمان با سالروز ولادت فرخنده پیامبر اکرم (ص) ایستگاه صلواتی در نزدیکی میادین شهید حاج قاسم سلیمانی و بسیج (چهار راه فرمانداری) برپا کنیم.


وی عنوان کرد: البته سعی داریم با همکاری موکب های اربعین، تعداد ایستگاه های صلواتی را افزایش داده و در تمامی نقاط شهر ایستگاه برپا کنیم.


حجت الاسلام محمدی اتحاد را رمز پیروزی و اقتدار امت اسلامی قلمداد کرد و افزود: باید اتحاد مسلمین با تاسی از سیره رسول اکرم (ص) همچنان پابرجا بماند چرا که دشمنان به دنبال تفرقه افکنی بین مسلمین هستند.


حجت الاسلام محمدی در خاتمه تاکید کرد: امت اسلامی با اتحاد و همبستگی در مقابل زیاده خواهی های دشمنان اسلام به خصوص آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی مقاومت و ایستادگی کنند.

کد خبر 1107214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha