قرنطینه شدن ۹۸۲ بیمار کرونایی در جهرم و خفر

ارجمند گفت: شمار بیماران در قرنطینه جهرم و خفر ۹۸۲ نفر بوده که در حال حاضر طول درمان خود را تحت مراقبت پزشکان در منزل سپری می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «سید مجید ارجمند»، امروز (پنجشنبه ۲۹ مهر) از جزئیات آخرین آمارها از همه گیری بیماری کرونا در شهرستان های جهرم و خفر خبر داد و با اشاره به شناسایی ۱۰۵ بیمار جدید در روز گذشته، مجموع مبتلایان به این ویروس منحوس را ۳۰ هزار و ۱۳۶ نفر برشمرد.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به شمار مبتلایان به کووید۱۹ در شهرستان جهرم اشاره کرد و افزود: کرونا تا کنون بیش از ۳۰ هزار شهروند جهرمی و خفری را آلوده کرده و همچنان در حال جولان دادن است.

 

وی با اشاره به اینکه روزانه صدها نمونه از بیماران مشکوک به کرونا در شهرستان جهرم گرفته می شود، عنوان کرد: ۹۱ هزار و ۹۷۳ نمونه از بیماران مشکوک به کرونا تا کنون در شهرستان جهرم گرفته شده است.

 

ارجمند همچنین با اشاره به اینکه بیماران کرونایی تحت نظر پزشکان، طول درمان خود را سپری می کنند، خاطرنشان کرد: مجموع بیماران بهبود یافته مبتلا به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر تا کنون ۲۸ هزار و ۷۹۳ نفر گزارش شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم همچنین، شمار بیماران در قرنطینه را ۹۸۲ نفر عنوان کرد که در حال حاضر طول درمان خود را تحت مراقبت پزشکان در منزل سپری می کنند.

 

وی، تعداد كل بیماران بستری در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه را ۳۹ عنوان کرد و گفت: از این تعداد، ۳۵ بیمار در بخش های عمومی و چهار بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم اذعان کرد: همچنین ۹بیمار نیز در بخش کرونای این بیمارستان پذیرش شدند.

 

ارجمند همچنین به قربانیان کرونایی نیز اشاره کرد و گفت: شمار جان باختگان ناشی از کرونا در جهرم و خفر تا کنون به ۲۷۹ نفر رسیده است.

 

کد خبر 1107273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha