اقشار ضعیف قدرت خرید مسکن را ندارند / سفرهای استانی نعمت بزرگی برای شناخت مشکلات مردم است

آیت الله عاملی گفت: اقشار ضعیف قدرت خرید مسکن را ندارند و در واگذاری های جدید باید تدابیری برای این مسئله از سوی دولت اندیشیده شود تا شاهد خانه دار شدن کارگران و دهک های پائین جامعه باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، آیت الله «سید حسن عاملی» امروز (29 مهرماه) در دیدار با وزیر راه و شهرسازی گفت: سفرهای استانی نعمت بزرگی برای شناخت مشکلات مردم است و زمینه آگاهی از پتانسیل ها، توانمندی ها و مشکلات استان ها توسط برنامه ریزان کلان می شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل تصریح کرد: بیشترین مطالبات استان اردبیل از دولت سیزدهم مربوط به وزارت راه و شهرسازی است امیدواریم با درایت مدیریت حضرتعالی این مسئله حل و فصل شود.

 

وی اظهار داشت: راه آهن اردبیل یکی از اصلی ترین مطالبات است که باید توجه ویژه ای به این مسئله شود تا این پروژه به اتمام برسد.

 

آیت الله عاملی خاطر نشان کرد: البته ادامه این راه آهن به شمال استان و اتصال به خط ریلی آذربایجان یکی از دیگر مطالبات استان است که امیدواریم با جذب بخش خصوصی بتوان این پروژه بزرگ را به اتمام رساند.

 

نماینده ولی فقیه در استان افزود: مطالعات این پروژه نیز در حال اتمام است و باید از توانمندی بخش خصوصی برای تسریع در عملیات عمرانی آن استفاده شود.

 

امام جمعه اردبیل عنوان کرد: جاده درام از دیگر درخواست استان برای کاهش زمان تردد بین اردبیل و تهران است که نیازمند اعتبارات ویژه برای اتمام این پروژه از بن بست خارج شدن شهرستان خلخال شود.

 

آیت الله عاملی اعلام داشت: ساخت مسکن اتفاق میمون و مبارکی است توسط دوست سیزدهم پیش بینی شده است اما باید مراقب واسطه گری و سواستفاده دلالان از ساخت مسکن شود زیرا آنچه آمار نشان می دهد بیشتر از جمعت خانوار در کشور مسکن وجود دارد اما خیلی از خانوارها به دلیل سلطه دلالان همچنان از داشتن مسکن محروم هستند.

 

وی تاکید کرد: اقشار ضعیف قدرت خرید مسکن را ندارند و در واگذاری های جدید باید تدابیری برای این مسئله از سوی دولت اندیشیده شود تا شاهد خانه دار شدن کارگران و دهک های پائین جامعه باشیم.

 

کد خبر 1107284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha