برای توسعه روستاها باید از ظرفیت مردم استفاده شود

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه برای توسعه روستاها باید از ظرفیت مردم استفاده شود، گفت: اولویت همگان حل مشکلات مردم باشد، کار روی زمین نماند،اجرای طرح هادی در روستاهای این منطقه و تامین اعتبار از مدیرکل بنیاد مسکن مازندران پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمد باقر محمدی لائینی» امروز(۲۹مهر) در نشست با موضوع پیگیری مصوبات سفر اخیر به سوادکوه برای پیگیری مشکلات شهری آلاشت و شهرهای اطراف، اظهار کرد: حل مشکلات جاده ای با توجه به رانش راه‌ها، حل بحث انجام پروژه مجتمع آب آلاشت با ادامه ۲۴ کیلومتر از راه باید در اولویت نهادهای مربوط باشد.

 

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در پاسخ سخنان، فرماندار، شهردار و رئیس شورای شهر آلاشت که به بیان مشکلات پرداختند، تاکید کرد: اولویت همگان حل مشکلات مردم باشد، کار روی زمین نماند، مباحث مربوط به طرح هادی در روستاهای این منطقه و تامین اعتبار از مدیرکل جدید بنیاد مسکن مازندران باید پیگیری شود.

 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه برای توسعه روستاها باید از ظرفیت مردم هم استفاده شود، تصریح کرد: روستاها برای پیشرفت نیاز به توسعه دارد که از وظایف بنیاد مسکن است، به روستاهای بزرگ که خانه عالم دارد روحانی اعزام خواهد شد.

 

 

وی با بیان اینکه توجه به وضعیت راه های جاده‌های کوهستانی ضرورت دارد، ادامه داد: با توجه به اینکه مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای و راهداری مازندران اهل سوادکوه هستند انتظار می‌رود از جزییات مشکلات باخبر بوده و در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام کنند.

 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی پس از اطلاع از مشکلات جاده روستای گلیان، درخواست رفع موانع راه بین روستایی و داخل روستایی را مطرح و اظهار کرد: عمده مشکلات مردم بحث رفع تداخلات مسئولیت ادارات مختلف است.

 

 

وی در پایان اذعان کرد: اشغال کردن مسیر آب و رودخانه‌ها کار ناپسندی است مسئولان جلوی تعرض به آب‌های سطحی و رودخانه‌ها را بگیرند.

 

 

نماینده ولی فقیه درمازندران برلزوم پیگیری مصوبات این جلسه تاکید کرد و گفت: بخشدار آلاشت پیگیر مصوبات این جلسه باشد.

کد خبر 1107287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha