عدم تزریق واکسن برای شرایط بهداشتی کشور و مخاطرات پیش رو قابل قبول نیست

مقدم با اعلام خبر بیش از ۸۰۰ هزار نفر از گروه های هدف که در البرز هنوز واکسن تزریق نکرده اند گفت: عدم تزریق واکسن برای شرایط بهداشتی کشور و مخاطرات پیش رو قابل قبول نیست.

« ناصر مقدم» در جریان اهمیت اجرای طرح واکسیناسیون به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: بیش از ۸۰۰ هزار نفر از گروه های هدف و واجدان شرایط در استان البرز هنوز برای تزریق واکسن اقدام نکرده اند. 

 

مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی کرونا استان البرز افزود: عدم تزریق واکسن برای شرایط بهداشتی کشور و مخاطرات پیش رو قابل قبول نیست ویکی از دلایل عدم استقبال شهروندان برای مشارکت جهت واکسیناسیون اطلاعات نادرست است. 

 

به گفته وی، میزان رعایت قوانین و مقررات بهداشتی کرونایی در البرز تنها ۶۵ درصد برآورد شده است و متناسب با همین امر ضروری است برای جلوگیری از پیک ششم کرونا، میزان رعایت قوانین معین شده به بالای ۸۵ درصد برسد. 

 

وی اظهار کرد: تهویه مناسب مکان های عمومی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی همچنین ضرورت تزریق واکسن از جمله مهمترین مسائل حائز اهمیت است.

 

مقدم بیان کرد: ششهروندان البرزی با در نظر گرفتن اهمیت تزریق واکسن به شعبات معین شده در سطح استان مراجعه کنند به ویژه دانش آموزان بالای ۱۲ سال مرحله اول واکسن خود را تزریق کنند. 

 

مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی کرونا استان البرز خاطرنشان کرد: مشارکت همگانی در جریان تزریق واکسن و توجه نکردن به اطلاعات و مطالب نادرست در سایت ها و فضای مجازی مبنی بر ضضرهای واکسن تنها مخاطرات این بیماری در جامعه را رشد می دهد. 

 

 

کد خبر 1107309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha