مدیون کادر بهداشت و درمان هستیم

فرماندهی ناحیه انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از تلاشگران عرصه بهداشت، گفت: مدیون کادر بهداشت و درمان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار «کیقباد مصطفایی» امروز پنج شنبه (۲۹ مهر ماه) در بازدید محمد یزدان پناه از سالن واکسیناسیون کوثر یاسوج ضمن عرض خسته نباشید به تیم واکسیناسیون حاضر در سالن و همه کادر بهداشت و درمان در سراسر کشور، گفت: ما مدیون کادر بهداشت و درمان هستیم، چرا که این تلاشگران عرصه سلامت  از همان روزهای شیوع بیماری کرونا در کنار مردم بوده و هستند، سهم کادر بهداشت و درمان در مدیریت بیماری منحوس کووید ۱۹ با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست، چون پدر از فرزند و فرزند از پدر فرار می‌کرد. 


فرماندهی ناحیه انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تنها کسانی که بدون ترس، بی منت و مهربانانه در مقابل این ویروس پای کار محکم ایستادند، قشر بهداشت و درمان بوده و هستند و اقدامات این قشر نستوه، در زمان آموزش، بیماریابی، نمونه گیری، کنترل جاده‌ها و از همه مهم تر واکسیناسیون چنان اثربخش بوده که هم اکنون میزان مرگ و میر به پایین‌ترین سطح نزدیک می‌شود.

 

سردار مصطفایی ادامه داد: باید تشکر ویژه‌ای از دکتر محمد یزدان پناه و کادر واکسیناسیون داشته باشم که زودتر از موعد انتظار، حدود ۹۵ درصد از کادر نیروی انتظامی را واکسینه نمودند تا با خیالی راحت و مطمئن‌تر در خدمت نظم و آرامش مردم باشند. 

 

وی گفت: مایه افتخار است که این عزیزان بدون از خستگی در راه حفظ سلامتی آحاد جامعه تلاش می‌کنند، آرزوی صحت و سلامتی برای این قشر زحمتکش دارم.

 

«محمد یزدان پناه»، رئیس مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد نیز گفت: از زحمات نیروی انتظامی که با آغاز شیوع این بیماری دوشادوش کادر بهداشت در کنترل جاده‌ها، گشت های مشترک بهداشت و حفظ امنیت جامعه تلاش شبانه روزی داشته و دارند کمال تشکر داریم. 

 

در پایان، به پاس تلاش کادر بهداشت، از طرف نیروی انتظامی استان توسط سردار مصطفایی به همه اعضای تیم واکسیناسیون حاضر در سالن کوثر لوح تقدیر اهداء شد.
 

 
 
 
 
 
کد خبر 1107317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha