همه باید با حفظ وحدت مقابل دشمنان بایستیم

حجت الاسلام دماوندی گفت: همه باید با حفظ وحدت وحدت بر علیه دشمنان قد علم کنیم و بایستیم، جهاد کنیم و نسبت به همدیگر مهربان باشیم.

حجت الاسلام «جلیل دماوندی» با تبریک هفته وحدت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: همه ما باید قدر این نعمت بزرگ الهی یعنی وحدت را بدانیم.

 

امام جمعه انبارالوم با بیان اینکه ملت بزرگ ایران قدر این نعمت بزرگ خدا را می دانند، افزود: به برکت این وحدت بود که با محوریت امام راحل انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، مردم پشت سر امام (ره) ایستادند، اتحاد و همدلی را حفظ کردند و این انقلاب به پیروزی رسید.

 

وی با تاکید بر اینکه باید در حول محور الهی این وحدت را حفظ کنیم، ادامه داد: اگر وحدت را همه کشورهای اسلامی حفظ کنند دشمنان شکست خواهند خورد،

 

حجت الاسلام دماوندی اظهارداشت: همه باید با حفظ وحدت بر علیه دشمنان قد علم کنیم و بایستیم، جهاد کنیم و نسبت به همدیگر مهربان باشیم.

 

وی گفت: اگر وحدت اتفاق بیفتد در همه زمینه ها مسلمانان موفق خواهند شد و دشمنان نمی توانند در کشورهای اسلامی نفوذ پیدا کنند و اختلاف بیاندازند.

 

امام جمعه انبارالوم افزود: دشمنان با ایجاد اختلاف می خواهند مسلمانان سست و یا بی رمق شوند و آن اختلاف باعث دعوا و درگیری بین شیعه و سنی شود و خودشان تماشا کرده و حاکم شوند و ملت مسلمان نوکر آنها باشد.

 

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران به برکت این وحدت امنیت خوبی دارد و ان شاالله این امنیت برای همیشه باقی خواهد ماند.

کد خبر 1107329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha