مشق عشق جوانان اندیمشکی همزمان با هفته وحدت

همزمان با هفته وحدت و ولادت پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، جوانان اندیمشکی مشق عشق را با لبخند مهر بر لبان دانش‌آموزان مناطق محروم آغاز کردند.

«رامین عباس‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: نیکوکاران، مهدی یاوران، جوانان دانشجوی بسیجی و نوجوانان دهه هشتادی عاشق ولایت در لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب با شرکت در طرح مواسات و کمک مومنانه در ایام بیماری کرونا و شروع سال تحصیلی جدید، لبخند مهر را بر لبان دانش‌آموزان مناطق محروم شهرستان اندیمشک جاری کردند.

 

مدیر اجرایی مرکز نیکوکاری فرهنگی نغمه‌های عشق اندیمشک افزود: از شروع بیماری کرونا تاکنون طی هشت مرحله، ۷۵ میلیون تومان توسط نوجوان، جوانان و خانواده‌های مهدی یاور شهرستان اندیمشک در بین اقشار آسیب‌پذیر توزیع شده است که این حس انسان‌دوستانه، نوع‌دوستی و ولایت‌پذیری آنها جای قدردانی دارد.

 

وی اذعان کرد: نهمین طرح کمک‌های مومنانه در ایام ولادت پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با عنوان مشق عشق و شور عاطفه‌ها، با توزیع ۵۰ بسته لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان کم‌برخوردار جمعا به ارزش بیش از ۱۷ میلیون تومان اجرا شد.

 

عباس‌پور اضافه کرد: نیکوکاران و خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۲۵۴۲ – ۵۰۲۸ – ۹۹۷۹ – ۶۰۳۷ به‌نام مرکز نیکوکاری نغمه‌های عشق واریز کنند و یا کالا و اقلام و کمک‌های غیرنقدی خود را به دفتر این مرکز واقع در اندیمشک، خیابان انقلاب، جنب کانون شهید مطهری تحویل دهند.

 

کد خبر 1107367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha