رویکرد اصلی فعالیت کانون فرهنگی هنری مسجد الزهرا(س) تربیتی آموزشی است

اویسی با اعلام خبر برپایی مسابقه کیک پزی در مسجد به مناسبت میلاد حضرت محمد(ع) و حضرت امام صادق(ع) گفت: رویکرد اصلی فعالیت کانون فرهنگی هنری مسجد الزهرا(س) تربیتی آموزشی است.

« حسام الدین اویسی» در جریان ویژه برنامه های هفته وحدت با محوریت کانون فرهنگی هنری مسجد الزهرا(س) شهرک سپاه کرج به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: رویکرد اصلی فعالیت های کانون فرهنگی هنری مسجد الزهرا(س) تربیتی آموزشی است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجدالزهرا(س) کرج افزود: تبیین ارزش ها و باورهای دینی برمبنای آموزه های ایمانی مبتنی بر کتاب های بزرگانی همچون شیخ صفایی حائری، رهبرمعظم انقلاب و ... از جمله محورهای اصلی برنامه ریزی در فضای کانون فرهنگی هنری مسجد است. 

 

وی با اشاره به اهمیت ایجاد تقویت بسترهای شبکه سازی فرهنگی با رویکرد توجه به عنصر خانواده بیان کرد: کانون فرهنگی هنری مسجدالزهرا(س) با عنوان قرارگاه فاطمیون فعالیت دارد که این مهم ظرفیت های فرهنگی، معرفتی و آموزشی نیروهای جوان و نوجوان احصاء و در مسیر برنامه ریزی قرار می گیرد. 

 

 

نگاه کانون فرهنگی هنری مسجدالزهرا(س) استانی و فرا استانی است

 

اویسی با اشاره به اهمیت شبکه سازی تربیت نیروهای فعال مسجدی بیان کرد: نگاه و اولویت فعالیت های فرهنگی هنری کانون مسجد الزهرا(س) فرا استانی است و در این خصوص نخبگانی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف و ... فعالیت دارند. 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجدالزهرا (س) خاطرنشان کرد: قرارگاه فاطمیون اهداف و نقطه راهبری فعالیت های خود را به صورت افق راه چندماهه و چندساله برنامه ریزی کرده است و در جهت آن با بهره مندی از سرمایه گذاری نیروهای نوجوان و جوان حرکت می کند.

 

 

برپایی مسابقه کیک پزی به مناسبت هفته وحدت

 

اویسی در ادامه با تبریک هفته وحدت گفت: یکی از برنامه های قرارگاه فاطمیون برپایی مسابقه کیک پزی به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبراسلام(ص) و حضرت امام صادق(ع) است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجدالزهرا(س) خاطرنشان کرد: طرح مسابقه کیک پزی با حضور نوجوانان و جوانان با محوریت خانواده ها است که انتظار می رود ویژه برنامه محوری موثری برای جلب مشارکت بچه های مسجد تلقی شود. 

 

 

 

 

 

کد خبر 1107375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha