اولین اقدام دولت انقلابی باید عدم اعتماد به دشمنان باشد

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: اولین اقدام دولت انقلابی باید عدم اعتماد به دشمن باشد چرا که این رویکرد یک لازمه اجتناب ناپذیر است و باید بعنوان یک راهبرد دائمی مد نظر دولتمردان مردمی و انقلابی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۳۰ مهرماه حجت الاسلام «رضا احمدی نیک» در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، ضمن تبریک هفته وحدت، میلاد حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع)،؟گفت: یکی از ابعاد بسیار مهمی که قرآن روی آن دست گذاشته و پیامبر گرامی اسلام (ص) روی آن مطلب تاکید کرده است، بعد رحمت و مهربانی او است.


امام جمعه رودبار جنوب افزود: خداوند متعال در قرآن کریم چهره رحمت و مهربانی او را ترسیم کرده است و ما باید در زندگی روزمره آن حضرت را الگوی خود قرار دهیم تا عاقبت بخیر شویم.


وی با اشاره به سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب در سال گذشته و در دیدار با خانواده معظم شهید سلیمانی، تصریح کرد: رفع تحریم دست دشمن است اما خنثی کردن تحریم دست ما است، که در دو وصف رهبری، اولویت اقدام برای خنثی سازی تحریم و تلاش برای خنثی سازی وظیفه ای دولت است.


حجت الاسلام احمدی نیک خاطرنشان کرد: اولین اقدام دولت انقلابی باید عدم اعتماد به دشمن باشد چرا که این رویکرد یک لازمه اجتناب ناپذیر است و باید به عنوان یک راهبرد دائمی مدنظر دولتمردان مردمی و انقلابی باشد، مسئله بعد اعتماد و اتکا به ظرفیت های داخل کشور مخصوصا جوانان مومن و انقلابی است.


خطیب جمعه قلعه گنج ابراز کرد: دیگر اقدامات دولتی انقلابی را وحدت و انسجام بین قوا و فرماندهی واحد در دستگاههای دولتی و اجرایی، برداشتن گام های عملی براساس یک نقشه راه دقیق،کاهش وابستگی به نفت، استفاده از ظرفیت های اقتصادی شرق و پیمان های منطقه ای، تقویت دیپلماسی منطقه ای در همه زمینه ها، کم رنگ کردن نقش دلار در اقتصاد، تکمیل زنجیره ارزش و توسعه صنایع پتروشیمی و‌مقابله با فساد دانست.


وی در خاتمه با تشکر از خدمات متولیان امر ورزش شهرستان  به مطالبه مردم و جوانان در خصوص توازن ، عدالت ورزشی و آوردن اداره کل ورزش و جوانان در جنوب استان اشاره کرد.

کد خبر 1107402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha