احداث پارک بانوان در دستور کار  شهرداران قرار گیرد

میرحسینی براهمیت ایجاد فضای مناسب تفریحی ویژه بانوان در پنج شهر شهرستان لنگرود تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، « سید هاشم میر حسینی» امروز (جمعه، ۳۰ مهر) در جمع خبرنگاران با تاکید بر اهمیت ایجاد فضای مناسب مختص بانوان، گفت: ایجاد فضای مناسب ویژه بانوان با استاندارهای لازم برای تفریح بانوان در شهرهای لنگرود، اطاقور، شلمان، کومله، چاف و چمخاله ضروری است.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود خاطرنشان کرد: شهرداران پنج شهر ظرف مدت سه ماه اعتبار ویژه ای را برای ایجاد و احداث پارک های ویژه بانوان اختصاص دهند و این امر را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.


میرحسینی ادامه داد: در همین خصوص با فرمانداری شهرستان لنگرود نیز مکاتبه ای صورت گرفت تا با توجه به اهمیت ایجاد پارک های ویژه بانوان در این شهرستان، موضوع در کارگروه زیربنایی و شورای برنامه ریزی مصوب شود تا شهرداران شهرستان برای احداث و ایجاد این پارک ها ملزم شوند.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود تصریح کرد: در شهرهایی که طرح تفصیلی شهری در حال اجرا و مطالعه است، مشاور موظف خواهد بود تا ایجاد پارک های بانوان را به صورت ویژه مد نظر داشته باشد.

 

گفتنی است، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود در حکمی" خانم تقوی " دادیار دادسرای این شهرستان و جانشین خود را  مسئول پیگیری این دستور معرفی کرد.

کد خبر 1107410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha