رسیدگی به زلزله زدگان چهارمحال و بختیاری در اولویت باشد

خطیب جمعه شهرکرد با تأکید بر رسیدگی بیشتر به مردم زلزله زده بازفت، گفت: با توجه به سردی هوا امکان زندگی در چادر برای زلزله زدگان نیست و بر اساس عدالت باید رسیدگی به زلزله زدگان را در اولویت قرار داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه ۳۰ مهر) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با تبریک فرارسیدن ایام هفته وحدت از ۱۲ ربیع الاول، گفت: پیامبران عامل اصلی راهیابی بشریت به مقصد هستند و ائمه اطهار(ع) نیز راه پیامبران را ادامه دادند و اسلام را برای جهانیان زنده نگه داشتند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در دوران امام صادق(ع) فرقه های کاذب در میان مردم گسترش یافته بود و مردم از دین اسلام دور شده بودند، افزود: ایشان با پرورش شاگردان بسیار و کار جهادی مقابل این فرقه ها ایستادند.

 

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه امروز نیز با فرقه ها و شبهات بسیاری در جامعه مواجه هستیم، اظهار کرد: حوزه های علمیه امروز می توانند در پاسخگویی صحیح به این شبهات تأثیرگذار باشند.

 

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه امام صادق (ع) و دیگر امامان همواره بر وحدت میان شیعه و سنی تأکید داشتند، ادامه داد: تندروی و افراطی گری باعث اختلاف بین مسلمانان می شود که نباید اجازه داد اینگونه رفتارها اختلاف افکن شود.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به بازدید از مناطق زلزله زده کوهرنگ، تصریح کرد: مردم زلزله زده با مشکلات بسیاری مواجه هستند و متأسفانه اقدامات مؤثری برای آنان صورت نگرفته است.

 

خطیب جمعه شهرکرد با تأکید بر رسیدگی بیشتر به مردم زلزله زده بازفت، خاطرنشان کرد: با توجه به سردی هوا امکان زندگی در چادر برای زلزله زدگان نیست و بر اساس عدالت باید رسیدگی به زلزله زدگان را در اولویت قرار داد.

 

کد خبر 1107426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha