وحدت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی از اصول خنثی سازی تحریم است

حجت الاسلام شمس الدین ایران اسلامی را کشوری غنی از حیث منابع خدادادی و انسانی دانست و گفت: وحدت بین قوای سه گانه و دستگاههای اجرایی از اصول خنثی سازی تحریم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی ، حجت الاسلام «سید عبدالجواد شمس الدین » در خطبه های نماز امروز (جمعه، 30 مهر ) با تبریک هفته وحدت و میلاد باسعادت حضرت محمد مصطفی (س) و امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: هدف جامعه اسلامی اعتلای معنویت انسانهاست و امیدواریم جامعه ما نیز با اتکاء به معارف دینی به این مسیر انسان ساز دست یابد.

 

امام جمعه انزلی گرفتاری کشور در چنگال تحریم های ظالمانه آمریکا و هم پیمانانش را به جهت جهت عملکرد ناصحیح دولت های پیشین و بی توجهی به دستورات مقام معظم رهبری اعلام کرد.

 

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم در جهت عمل به بیانات مقام رهبری حرکت می کند و به‌دنبال ساز و کار جدید برای انجام امور و حل مشکلات است، تصریح کرد: رمز اصلی خنثی سازی تحریم، اتکا و اعتماد مسئولان به توانایی و توانمندی داخلی است، باید به دشمن اعتماد نکنیم و توانایی و ظرفیت داخلی را توانمند سازیم.

 

وی متذکر شد: ایران اسلامی کشوری غنی از حیث منابع خدادادی و انسانی است که باید این منابع را به فعلیت برساند؛ وحدت بین قوای سه گانه و دستگاههای اجرایی از اصول خنثی سازی تحریم است.

 

حجت الاسلام شمس الدین با بیان اینکه مسئولان باید بر همه امور نظارت داشته باشند گفت: مسئولان باید پیگیری اموری مانند حل مشکلات اقتصادی ، معیشتی، ازدواج آسان برای جوانان، ارائه تسهیلات برای تشکیل زندگی مشترک و... را از یاد نبرند.

 

امام جمعه انزلی با اشاره به اولویت هایی که در دولت پیشین تنظیم شده و می بایست مورد بازنگری قرار گیرد خاطر نشان کرد: دغدغه محیط زیست و مشکل تالاب یکی از این موارد است که نباید از نظر دور نگاه داشت. متاسفانه قرار دادهای گزاف تنظیم شده ولی این قرار دادها دارای اشکالات فراوانی است. از مسئولان محیط زیست می خواهم توجه جدی به این امر داشته باشند و قوه قضائیه نیز توجه بیشتر و قاطع تری نسبت به برخورد با اجحافها و ضایع کردن حقوق مردم داشته باشد.

کد خبر 1107436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha