مجلس با تصویت قوانین دست دولت و قوه قضاییه در مبارزه با فساد را باز بگذارد

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه مبارزه با فساد که اخیرا آغاز شده بارقه‌‎های امید در دل مردم را ایجاد کرده است، گفت: نیاز است مجلس با تصویب و اصلاح قوانین دست دولت و قوه قضاییه را درمبارزه بافساد و جلوگیری ازآن باز بگذارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بخش رحیم‌آباد رودسر، حجت‌الاسلام«هادی حبیبی» در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این بخش با تبریک فرا رسیدن ایام ولادت پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد(ص) و امام جعفرصادق(ع) اظهارکرد: امام صادق(ع) از نظر فرهنگی تحول عمیقی درجامعه اسلامی ایجاد کردند.

 

امام جمعه بخش ‌رحیم‌آباد رودسر به دیدار سال گذشته مقام معظم رهبری با خانواده سردارسرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند«رفع تحریم‌ها دست دشمن است اما خنثی کردن تحریم‌ها دست ماست بنابراین باید بیش از آنکه به فکر رفع تحریم باشیم بر خنثی کردن آن تمرکز کنیم».

 

وی تصریح‌کرد: متاسفانه دولت قبل این مطالبه راجدی نگرفت ولی الحمدالله دولت جدید به دنبال تحقق این خواسته ولایت است و راه حل آن هم روشن است و آن عدم اعتماد به دشمن می‌باشد.

 

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌ اینکه ما در سال‌های اخیر چوب اعتماد برخی از مسئولین به دشمنان را خوردیم و می‌خوریم، گفت: باید به ظرفیت‌های داخل کشور، جوانان خلاق، مبتکر و دانشمندان کشورخودمان اعتماد و اتکا داشته باشیم.

 

خطیب نماز جمعه بخش رحیم‌آباد رودسر با اشاره به اینکه مبارزه با فساد که اخیرا آغاز شده بارقه‌‎های امید در دل مردم را ایجاد کرده است، ادامه داد: نیاز است مجلس با تصویب و اصلاح قوانین دست دولت و قوه قضاییه را درمبارزه بافساد و جلوگیری ازآن باز بگذارد.

 

وی به سفر بالاترین مقام نظامی کشور به پاکستان و روسیه اشاره کرد و افزود: این سفرها هشدار روشن برای دشمنان منطقه‌ای وفرامنطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران است.

 

حجت‌الاسلام حبیبی گفت: باروی کارآمدن بایدن که مثل ترامپ اعتقادی به حمایت تمام قد ازعربستان ندارد و استمرار جنگ یمن و هزینه‌ برای سعودی‌ها، وضعیت روبه کاهش ذخایر ارزی عربستان، تیرراس بودن مراکز نفتی عربستان از سوی موشک‌های انصارالله، دفاع جانانه یمنی‌ها و شکست‌های پی‌‎درپی آل‌سعود در غرب؛ عربستان را مستاصل  کرده و چاره‌ای جز تنش‌زدایی با ایران ندارد.

 

خطیب نماز جمعه بخش رحیم‌آباد رودسر در ادامه بر حمایت از ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی در این بخش تاکید کرد و افزود: اداره ورزش وجوانان بخش رحیم‌آباد باید استقلال پیدا کند نه اینکه با امکانات محدود یک نفر در این منطقه مسئولیت داشته باشد.

 

وی با اشاره به اینکه منطقه اشکورات با ۲۳۰ روستا، کوهستانی و صعب‌العبور بودن نیاز به پایگاه مستقل آتش‌نشانی دارد، تصریح‌کرد: باید در این منطقه پایگاه آتش‌نشانی داشته تا شاهد حوادث دردناک نباشیم و  تا به حال چندین مورد آتش‌سوزی شده و افرادی به کام مرگ رفتند.

 

حجت‌الاسلام حبیبی خاطرنشان‌کرد: بخش وسیعی از راه های شهرستان در رحیم‌آباد است چه الزامی هست که از جای دیگر مدیریت شود به علت کوهستانی و صعب‌‎العبور بودن منطقه یک اداره مستقل با امکانات نیازداریم و از نماینده مجلس واستاندار جدید که خودشان اهل همین شهرستان هستند همکاری لازم در این زمینه را خواستاریم.

 

 

کد خبر 1107452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha