وحدت و هم افزایی مسلمانان باعث غلبه بر دشمنان می شود

امام جمعه شهرستان ری گفت: وحدت و هم افزایی مسلمانان باعث غلبه بر دشمنان می گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرستان ری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرری ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به اینکه امروز وحدت مسلمانان در مقابل دشمنان مشترکشان یعنی آمریکا و اسرائیل باید محکم‌تر از گذشته باشد اظهار داشت: در صورت نبود اتحاد مسلمین دشمنان به آنان غلبه خواهند کرد لذا باید به موضوع وحدت و هم افزایی بیشتر پرداخته شود.

شاهچراغی با بیان اینکه امنیت شیعیان افغانستان اگر فراهم نشود جهان اسلام به حتم تصمیم دیگری در خصوص این کشور خواهد گرفت گفت: مسئولیت تمام عملیات تروریستی در افغانستان بر عهده گروه تروریستی داعش است.

وی با تاکید بر اینکه سران داعش نباید در برخی جلسات حاکمان افغانستان حضور داشته باشند افزود: طالبان فقط نباید به محکوم کردن حملات تروریستی داعش اکتفا نماید و باید اقدامات عملی لازم را اجرا کند.

امام جمعه شهرری عنوان داشت: شیعه و چهار فرقه اهل سنت حنفی، حنبلی، مالکی و شافعی در اصول دین یعنی توحید، نبوت و کتاب مشترک هستند و بر سر فروع دین نیز هیچ مشکلی با یکدیگر ندارند.

حجت الاسلام شاهچراغی اظهار داشت: مسلمانان باید آگاه باشند که آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها هر روز به یک بهانه‌ای به دنبال تفرقه افکنی در میانشان هستند تا به اهداف شومشان در منطقه برسند.

کد خبر 1107455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha