شهادت محصول تربیت درست و معرفت است

حجت الاسلام امین شهادت را محصول تربیت درست و معرفت دانست و گفت: شهدای امروز هراسی از مردن ندارند و راه را یاد گرفتند و اساس هدایت و بندگی، رضایت حق است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، حجت الاسلام « علی امین» در سومین روز درگذشت شهیدان مدافع امنیت "شهیدان سرتیپ دوم حسین بهراد نصر و ستوان سوم مرتضی هدایت‌زاده" که عصر امروز ( جمعه، ۳۰ مهر) در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، گفت: اساس زندگی انسان ها در دنیای فانی این است که خوب بمیرند و  شهادت محصول تربیت درست و معرفت است.

 

امام جمعه اطاقور  با بیان اینکه مدافعان سلامت، حرم و امنیت همگی در خط مقدم هستند، تصریح کرد: شهدای امروز هراسی از مردن ندارند و راه را یاد گرفتند و شهادت محصول هدایت است و اساس هدایت و بندگی، رضایت حق است و شهدا اینگونه هستند.

 

حجت الاسلام امین با اشاره به اینکه مقام شهادت مقام عجیبی است، خاطرنشان کرد: همه غربیون دنبال این هستند که مادران فاطمیون را کنار بزارند تا فرزندانی شهید گونه تحویل نظام نشود.

 

امام جمعه اطاقور ادامه داد: تهاجم فرهنگی فقط چادرها را دنبال می کند برای اینکه چادر به منزله پرچم و حکومت است و اگر چادر بیفتد حکومت افتاده و فرزندان علوی تربیت نمی شوند و اگر جلوی تهاجم فرهنگی گرفته نشود سرمداران غرب، یهودیان و وهابیت بهترین راهکار برای ضربه زدن به اسلام را در این می داند که مادران را از  حالت فاطمی خارج و عفت و چادر کنار زده شود.

 

 

وی بهترین و مهم ترین عامل غیبت امام زمان ( عج) را  ناشکری و شک و شبهه به مقام ولایت عنوان و اذعان کرد: بهترین و موثرین عامل برای ظهور این است که شبهه نداشته باشیم و اساس ما یقین باشد و شهدا اینگونه بودند.


حجت الاسلام امین، شهدای نیروی انتظامی را مظلوم ترین قشر جامعه دانست که دنبال ایجاد امنیت هستند و امنیت محصول اجتماعی است.


گفتنی است، شهیدان سرتیپ دوم حسین بهراد نصر و ستوان سوم مرتضی هدایت‌زاده حین انجام وظیفه و مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر بر اثر سانحه تصادف در شلمان به شهادت رسیدند.

 

کد خبر 1107482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha