امور قرآنی نقش و تاثیر بسزایی بر روی نسل جوان دارد

صداقت‌منش با اشاره به اینکه همواره توجه به انس نوجوانان و جوانان با قرآن، مورد توصیه و تاکید رهبر معظم انقلاب است گفت: امور قرآنی نقش و تاثیر بسزایی بر روی نسل جوان دارد.

«محمدجواد صداقت‌منش» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن تبریک به مناسبت هفته وحدت اظهار کرد: قرارگاه فرهنگی قرآنی الزهرا (س) اندیمشک همزمان با هفته وحدت اقدام به برگزاری محفل انس با قرآن کریم کرد که در این محفل، تلاوت‌هایی مجلسی توسط قاریان برجسته طنین‌انداز شد.

 

مدیر قرارگاه فرهنگی قرآنی الزهرا (س) اندیمشک افزود: محافل انس با قرآن کریم به این منظور برگزار می‌شوند که جوانان و نوجوانان انس بیشتری با قرآن بگیرند، به معنا و مفهوم آیات قرآن پی ببرند و آنها را در زندگی خود پیاده کنند.

 

وی با اشاره به اینکه همواره توجه به انس نوجوانان و جوانان با قرآن، مورد توصیه و تاکید رهبر معظم انقلاب است اذعان کرد: امور قرآنی نقش و تاثیر بسزایی بر روی نسل جوان دارد و هر کس با قرآن دوست شود، ادب و اخلاق وی بهتر می‌شود.

 

صداقت‌منش به بیان مطالبی پیرامون جایگاه قرآن کریم پرداخت و تصریح کرد: کمال دادن به اخلاق و ادب مردم، از مهمترین اهداف نزول قرآن و بعثت پیامبر اسلام (ص) بوده است.

 

وی عنوان کرد: قرارگاه فرهنگی قرآنی الزهرا (س) اندیمشک بیش از یک دهه است که با حمایت امام جماعت و هیئت امنای مسجد الزهرا (س) فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی انجام می‌دهد.

 

مدیر قرارگاه فرهنگی قرآنی الزهرا (س) اندیمشک با اشاره به اینکه این قرارگاه تاکنون قرآن‌آموزان و دانش‌آموزان زیادی را جذب و تربیت کرده است بیان کرد: برنامه‌های این قرارگاه شامل برنامه‌های قرآنی، حفظ قرآن، صوت و لحن، ترتیل و تجوید قرآن به صورت عمومی و تخصصی هستند.

 

وی یاد آور شد: کلاس‌های احکام، عقیدتی، مداحی، مراسمات مذهبی، دعای ندبه، زیارت عاشورا، هیئت هفتگی چهارشنبه‌های شهدایی و اردوهای تفریحی و تربیتی از دیگر برنامه‌های قرارگاه فرهنگی قرآنی الزهرا (س) اندیمشک به شمار می‌روند.

 

کد خبر 1107519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha