چهارمین دوره طرح ملی «احسن الحدیث» در جهرم برگزار می شود

قلیچ خانی از برگزاری چهارمین دوره طرح ملی «احسن الحدیث» در جهرم خبر داد و گفت: ٣١۰ نفر خواهر و برادر از ۲۴ استان برای شرکت در این طرح پذیرفته شدند.

«محمد رضا قلیچ خانی» از چهارمین دوره طرح ملی «احسن الحدیث» مصادف با شب میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) خبر داد و در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: این برنامه با حضور نابغه قرآنی جهان اسلام، حجت الاسلام «سید محمد حسین طباطبایی» در بستر فضای مجازی برگزار می شود. 

 

مدیر «دارالتحفیظ الهادی (ع)» افزود: در چهارمین دوره این طرح، ۴۳۰ نفر قرآن پژوه ثبت نام کرده که پس از گذراندن مصاحبه های تخصصی، ٣١۰ نفر خواهر و برادر از ۲۴ استان کشور و یک کشور اروپایی (کشور آلمان) پذیرفته شدند. 

 

وی ادامه داد: افتتاحیه چهارمین دوره این طرح از ساعت ۲۰ روز شنبه اول آبان به صورت زنده در پیام رسان داخلی روبیکا به نشانی https://rubika.ir/alhaadi114 برگزار می‌شود و از بین افراد شرکت کننده به قید قرعه جوایزی اهدا می‌شود. 

 

قلیچ خانی در پایان اظهار کرد: طرح ملی «احسن الحدیث» از شاخص ترین طرح های موسسه قرآنی «دارالتحفیظ الهادی (ع)» است که از سال ۹۶ با هدف ترویج گفتمان قرآنی، تکلم با آیات قرآن و استفاده کاربردی آیات در زندگی روزمره آغاز شده است.

کد خبر 1107543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha