گام بلند نوسازی مدارس در توسعه فضاهای ورزشی دانش آموزی سیستان و بلوچستان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، این سازمان اقدام به طراحی و احداث فضاهای ورزشی استاندارد در مدارس استان نموده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «رضا سرحدی نیا» بیان داشت: 40 پروژه عمرانی ورزشی شامل 34 سالن ورزشی و 6 استخر شنا در استان از محل  اعتبارات ملی، استانی و خیری در حال اجراست که در صورت تامین اعتبار و ابلاغ تخصیص تا پایان سال 1401 افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بیش از 573 میلیارد ریال اعتبار در سال جاری لازم است تا این پروژه ها طبق برنامه زمانبندی پیش برود، گفت: 11 سالن ورزشی و 2 استخر شنا تاکنون پیشرفت بالای 70 درصد دارند و در شش ماهه نخست سال آینده به بهره برداری خواهد شد.

 

سرحدی نیا همچنین ادامه داد: تعداد 31 فضای ورزشی با بیش از 17 هزار متر مربع زیربنا و اعتباری بالغ بر 210 میلیارد ریال شامل 17 سالن ورزشی، 13 زمین چمن مصنوعی در استان سیستان و بلوچستان طی 3 سال گذشته به بهره برداری رسیده اسست.

کد خبر 1107554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha