برگزاری جشن هفته وحدت با رعایت پروتکل های بهداشتی در اسلام آباد غرب

حجت الاسلام رضایی، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال جشن هفته وحدت بار رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز برگزار می شود.

حجت الاسلام علیرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: هرساله هفته وحدت جشن ها و برنامه هی مختلفی در سطح شهرستان با حضور گسترده مردم برگزار می شود امام طی دوسال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا این برنامه ها لغو یا با اعمال محدودیت و در فضاهای باز برگزار می شود.
 

رئیس تبلیغات اسلامی اسلام آباد غرب افزود:  با برنامه ریزی انجام شده هر روز  قبل از برگزاری نمازجماعت  با حضور ائمه و مردم در مساجد شهرستان  با رعایت پروتکل های بهداشتی جشن و مولودی خوانی  در حال اجر و برگزاری است.

 

وی خاطر نشان کرد: هرساله در مسجد پیامبر اعظم (ص) برنامه جشن و سرور بمناسبت هفته وحدت برگزار می شود و امروز  شنبه (۱ آبان ماه )ساعت ۱۶ عصر درب مسجد جامع شهرستان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک برنامه جشن و سرور با سخنرانی ، مولودی خوانی، تک خوانی، تئاترو پذیری به صورت بسته بندی شده  با حضور گسترده مردم برگزار می شود.
 

حجت الاسلام رضایی با توجه به نقش ائمه جماعت در برنامه ها تصریح کرد: از ابتدای شروع ویروس کرونا تا کنون ائمه جماعت  پای کار بوده و هستند و با  برنامه ریزی فرهنگی داخل مسجد و گاهی برنامه های خارج از مسجد توانسته اند کمک های خوبی ارائه دهند از جمله برگزاری اردو در فضای باز، برگزاری اردوهای علمی ،تفریحی ، فرهنگی، سیاحتی، زیارتی، برگزاری کلاس های آموزش قرآن ، فرهنگی و هنری از برنامه های اجرایی توسط ائمه جماعت است.

 

کد خبر 1107600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha