فعالیت اصناف مشروط به دریافت واکسن کروناست

فیض اللهی گفت: در خصوص اصناف این افراد باید سابقه واکسیناسیون شان کامل باشد و بارکدی که دریافت می کنند را باید در معرض دید همه مراجعان و مشتریان قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «فیض اللهی» در خصوص اعمال محدودیت برای کارمندانی که واکسن نزده اند اظهار کرد: با توجه به نقش موثر واکسیناسیون در ایجاد ایمنی گروهی و اینکه یکی از مهمترین راهکارها در سطح دنیا ایجاد ایمنی گروهی برای مقابله با کووید 19 است، بحث واکسیناسیون حائز اهمیت است.

 

مدیر گروه بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور، تمامی کارکنان دولت ملزم به دارا بودن سابقه واکسیناسیون مطابق برنامه کشوری هستند و بر اساس آن بخشنامه این محدودیت از اول آبان در سطح تمامی ادارات اجرایی می شود.

 

وی عنوان کرد: از همه کارکنان دولت خواهشمندیم نسبت به انجام واکسیناسیون اقدام کنند چراکه از حضور کارمندانی که حداقل یک دز واکسن را دریافت نکرده باشند جلوگیری می شود.  

 

فیض اللهی تصریح کرد: در خصوص اصناف هم این افراد باید سابقه واکسیناسیون شان کامل باشد و بارکدی که دریافت می کنند را باید در معرض دید همه مراجعان و مشتریان قرار دهند و مراجعه کننده به راحتی می تواند از طریق این بارکد متوجه شود که این فرد واکسن زده است.

 

وی یادآور شد: بازرسان سلامت و محیط کار در سطح استان بر اجرای این امر نظارت مستمر دارند بنابراین اصناف هم باید نسبت به واکسیناسیون اقدام کنند.

 

کد خبر 1107611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha