وحدت ضرورت دینی، اجتماعی و سیاسی جامعه اسلامی و جهان اسلام است

حجت الاسلام میراحمدی از وحدت به عنوان ضرورت مهم دینی، اجتماعی و سیاسی جامعه اسلامی و جهان اسلام یاد کرد و گفت: با مسلح شدن به سلاح وحدت و همدلی می توان همه مشکلات و توطئه های دشمنان را از بین برد.

حجت الاسلام «سید ابراهیم میراحمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: دشمن همواره به دنبال تفرقه و از بین بردن وحدت در جهان اسلام است و باید با افزایش وحدت وفاق و همدلی بین شیعه و سنی را افزایش دهیم.

 

امام جمعه گلوگاه گفت: اگر مسلمانان با حفظ اتحاد و همدلی در کنار یکدیگر همزیستی مسالمت آمیز داشته باشند دشمنان و مستکبران هیچ گاه نه تنها در فکر حمله به اسلام و مسلمین نخواهند بود بلکه از فکر کردن به این مساله هم هراسان خواهند شد.

 

وی خاطرنشان کرد: حفظ وحدت، همدلی و اتحاد در بین شیعه و سنی، موجب وفاق عمومی و حفظ هویت دینی مسلمانان می‌شود و باید به دور از برخی اختلافات به نقاط مشترک فکر کرده و در این راستا گام برداریم تا هیچ گزندی به اسلام و مسلمین وارد نشود.

 

حجت الاسلام میراحمدی از وحدت به عنوان ضرورت مهم دینی، اجتماعی و سیاسی جامعه اسلامی و جهان اسلام  یاد کرد و گفت: با مسلح شدن به سلاح وحدت و همدلی می توان همه مشکلات و توطئه های دشمنان را از بین برد.

 

امام جمعه گلوگاه عنوان کرد: در هفته وحدت همه باید حول محور پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و بر صراط سراسر وحدت قرار ‌گیرند تا با الگوپذیری از این حضرت مسیر سعادت ما هموار شود.

 

وی یادآور شد: خداوند در آیات مختلف قرآن بر لزوم حفظ وحدت و پرهیز از تفرقه تاکید کرده است و لذا همه ما باید با مسلح شدن به سلاح ایمان و اتحاد در مسیر مستقیم هدایت اولیای الهی قرار گرفته و با متوسل شدن به اهل بیت(ع) و قرآن، راه را از بیراهه تشخیص دهیم.

کد خبر 1107628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha