اولین دوره آموزشی فرهنگی خادمین گلزار شهدای کرمان برگزار شد

نخستین دوره آموزشی فرهنگی خادمین گلزار شهدای کرمان با حضور قریب به ۴۰۰ خادم در تالار حافظ دانشگاه آزاد اسلامی کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ نخستین دوره آموزشی فرهنگی خادمین گلزار شهدای کرمان در آخرین روز مهرماه با حضور قریب به 400 خادم در تالار حافظ دانشگاه آزاد اسلامی کرمان برگزار شد.

 

 

 

در این دوره یک روزه، مباحث معرفتی، اخلاقی، رسانه ای و... جهت ارتقای کار خادمین گلزار شهدا مطرح شد.

 

 

سردار محمدرضا حسنی سعدی، مدیرگلزار شهدای کرمان نخستین سخنران این مراسم بود که به جایگاه و اهمیت خدمت خالصانه و بی منت به شهدا پرداخت و رعایت یک سری اصول برای خادمان را ضروری دانست.

 

 

رحمان جلالی، مسئول دفتر استانی سازمان سراج در استان کرمان با طرح مباحث رسانه ای، لزوم کُنشگری فعال در فضای مجازی توسط خادمین گلزار شهدا را مورد تأکید قرار داد.

 

 

 

حجت الاسلام غلامرضا رضازاده نیز با بیان اینکه ما در جنگ سخت، دشمن را از خانه بیرون کردیم اما او الان با جنگ نرم از سقف خانه های ما وارد شده تصریح کرد: هر کس می خواهد اثرگذاری در دیگران باشد اول باید از خود شروع کند.

 

 

وی با انتقاد از رفتارهای برخی از محجبین که عکس های شخصی را پروفایل خود قرار می دهند؛ اظهار کرد: با این کار می خواهند حجاب را تبلیغ کنید یا خودشان را؟

 

 

حجت الاسلام رضا زاده برخی ظرافت های اخلاقی و رفتاری در خادمی شهدا را نیز متذکر شد.

 

 

 

سرهنگ پاسدار محمدمهدی ابوالحسنی، مدیرکل سابق حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان نیز به بیان کرامات برخی از شهدای کرمان پرداخت و گفت: گلزار شهدای کرمان یک هزار و 12 شهید دارد که اگر هر خادم به طور متوسط درباره دو شهید هم کار کند خیلی خوب است.

 

 

وی با استناد به موضوعاتی در خصوص شهدای کرمان گفت: شک نکنید گلزار شهدای کرمان یکی از استثنائی ترین گلزارهای شهدا است.

 

 

در این مراسم از 20 نفر از خادمین شهدا در بخش خواهران و برادران تجلیل شد.

 

 

کد خبر 1107629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha