ویژه برنامه های ولادت پیامبر اکرم (ص) در کانون های مساجد قزوین برگزار می شود

حجت الاسلام رمضانی از برگزاری مراسم جشن ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در کانون های مساجد استان قزوین خبر داد.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: یکی از مناسبت های مهم پیش رو ولادت پیامبر گرامی اسلام و امام جعفر صادق (ع) است که به همین مناسبت برنامه های متعددی در کانون های مساجد استان قزوین برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: برگزاری مراسم جشن، مسابقات فرهنگی و کتابخوانی، توزیع بسته های معیشتی و غذای گرم در بین خانواده های نیازمند، برگزاری محفل انس با قرآن کریم و غیره از جمله برنامه های کانون های مساجد در شهرها و روستاهای استان قزوین است. 

 

وی در ادامه عنوان کرد: سیره پیامبر گرامی اسلام بهترین الگو برای سبک زندگی است و کانون های مساجد به عنوان مجموعه ای که با نوجوانان و جوانان در ارتباط هستند باید از این ظرفیت استفاده کرده و محوریت برنامه هایشان ترویج سیره پیامبر اکرم و اهل بیت (ع) در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل امروز باشد.

 

حجت الاسلام رمضانی خاطر نشان کرد: مکارم اخلاق بارزترین ویژگی پیامبر اکرم (ص) بود و چه در زمینه اخلاق فردی و چه در اخلاقیات مربوط به مسائل اجتماعی، پیامبر اکرم (ص) الگویی برای همه ماست و ان شاالله همه بکوشیم در زمینه اخلاقی خود را ارتقا دهیم که این امر لازمه یک جامعه دینی است.

کد خبر 1107651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha