واگذاری یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در فارس به مددجویان بهزیستی

سلیم حقیقی گفت: بهزیستی فارس در سال جاری یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در سطح استان به مددجویان در طرح مسکن مددجویی واگذار می‌ کند و ۷۵ میلیارد تومان اعتبار برای خانه دار شدن مددجویان هزینه کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرحمن سلیم حقیقی»، امروز (شنبه 1 آبان) با اشاره به ابلاغ قانون جهش تولید مسکن در جمع خبرنگاران گفت: بخشنامه معاون امور مشارکتهای مردمی موسسات غیر دولتی و توانمندی امور مجلس سازمان بهزیستی کشور مبنی بر قانون جهش تولید مسکن ابلاغ شده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی فارس افزود: با ابلاغ این قانون تمامی افراد دارای معلولیت و مددجویان فاقد مسکن تحت پوشش بهزیستی باید در این خصوص اقدام کنند.

وی اضافه کرد: ثبت نام مددجویان بهزیستی متقاضی مسکن از 28 مهر اغاز شده و متقاضیان به مدت یک ماه فرصت دارند با مراجعه به آدرس الکترونیکی http://saman.mrud.ir یا سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن اقدام به ثبت نام کنند.

سلیم حقیقی تاکید کرد: از آنجا که احداث واحد مسکونی با اولویت اقشار کم‌ درآمد است، ثبت نام تمامی جامعه هدف فاقد مسکن تحت پوشش بهزیستی در این سامانه ضروری است.

وی اعلام کرد: بهزیستی فارس در سال جاری یک هزار و 200 واحد مسکونی در سطح استان به مددجویان در طرح مسکن مددجویی واگذار می‌ کند و ۷۵ میلیارد تومان اعتبار برای خانه دار شدن مددجویان هزینه کرده است.

کد خبر 1107697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha