اجرای برنامه زنده رادیویی در باغ «عفیف آباد» شیراز به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص)

سهرابی گفت: برنامه رادیویی «پسین دلگشا» با حضور مردم و مقابل باغ «عفیف آباد» شیراز به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) به صورت زنده پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید تقی سهرابی»، امروز (شنبه 1 آبان) با تبریک میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) در جمع خبرنگاران گفت: برنامه رادیویی «پسین دلگشا» با حضور مردم به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) به صورت زنده پخش خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس افزود: این برنامه رادیویی به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) امشب و فردا شب در خارج از استودیو اجرا خواهد شد و با حضور در بین مردم روی آنتن رادیو فارس می رود.

وی اضافه کرد: «پسین دلگشا» ساعت 18 تا 20 امشب (1 آبان) و فردا شب (2 آبان) مقابل باغ «عفیف آباد» شیراز و با حضور مخاطبان و علاقمندان این برنامه پرمخاطب به صورت زنده پخش می شود.

سهرابی اعلام کرد: اجرای زنده خوانندگانی همچون «داوود زارع مهذبیه» و «حسن صفری» و حضور برادران «گرایی»، قهرمانان شیرازی تیم ملی کشتی فرنگی و دعوت از چهره های برجسته علمی و اجتماعی، نمایش، ترانه و اجرای مسابقه و اهدای جوایز به شرکت کنندگان در این ویژه برنامه رادیویی زنده «پسین دلگشا» گنجانده شده است و این تهیه کننده این برنامه، «امین فخارپور»،  نویسنده، «آمنه کدخدا»، مجری، «بهنام ثمرده» و گزارشگر آن «مهدی مقدر» خواهد بود.

کد خبر 1107707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha