توزیع ۲۶ هزار بسته معیشتی با اجرای طرح «احسان حسینی» در گیلان

اهرابی از اجرای طرح «احسان حسینی»با توزیع ۲۶ هزار بسته معیشتی به ارزش تقریبی ۶۲​ میلیارد ریال بین نیازمندان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «عباس اهرابی» امروز (شنبه، 1 آبان) در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح «اطعام حسینی» در گیلان اظهار کرد: در قالب این طرح که با هدف کمک به نیازمندان و محرومان در ماه محرم و صفر و با مشارکت خیران و همکاری مراکز نیکوکاری، خیریه‌های معتبر، مساجد و گروه‌های جهادی اجرا شد، بیش از ۵۵۵ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم پخت و توزیع شد.

 

مدیرکل کمیته امداد گیلان از اجرای این طرح به همت ۷۲ آشپزخانه مجری خبرداد و افزود: بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال مشارکت­ های مردمی برای پخت و توزیع غذای گرم جمع‌آوری شد.

 

وی تصریح کرد: سال گذشته ۵۰۱ هزار غذای گرم به ارزش ریالی بالغ بر ۹۴ میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع شد.

 

اهرابی با اشاره به اینکه غذاهای آماده شده، توسط همکاران کمیته امداد درب منازل نیازمندان توزیع شد اظهارکرد: به منظور جلوگیری از تجمع و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هیچ‌گونه توزیع غذا در مقابل آشپزخانه‌ها و دفاتر کمیته امداد نداشتیم.

 

اهرابی در ادامه اجرای طرح «احسان حسینی» با محوریت توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان را مورد اشاره قرار داد و اعلام کرد: ۲۶  هزار بسته معیشتی به ارزش تقریبی ۶۲​ میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه سال گذشته مشارکت خیرین در قالب طرح اطعام و احسان حسینی حدود ۱۵۲  میلیارد ریال بود اعلام کرد: امسال شاهد افزایش ۷۲ درصدی مشارکت خیرین بودیم.

کد خبر 1107724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha