محفل انس با قرآن کریم و اختتامیه کلاس های اوقات فراغت برگزار شد

همزمان با هفته وحدت مراسم محفل انس با قرآن کریم و اختتامه کلاس های اوقات فراغت تابستان ۱۴۰۰ به همت کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) مسجد جامع قالهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک،همزمان با هفته وحدت محفل انس با قرآن کریم به همت کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج)، مسجد جامع روستای قالهر  و خانه نور کانون با حضور اهالی روستا و اعضای کانون و جمعی از مسئولان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی برگزار شد.

 

در این مراسم قاری بین المللی کشور آقای «هادی حسینی» به تلاوت آیات نورانی کلام وحی پرداختند.

 

حجت الاسلام «حامد ابوالقاسمی» ضمن تبریک هفته وحدت و گرامیداشت این ایام گفت: وحدت و همدلی سبب موفقیت و پیشرفت انسان و جامعه است و همگان باید با وحدت و همدلی زمینه را برای پیشرفت های روزافزون فراهم کنند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلیجان اتحاد و همدلی در همه امور را ضروری دانست و بیان کرد: اکنون که در آستانه آغاز فعالیت دولت جدید هستیم باید همگان با دولتمران برای حرکت روبه جلوی جامعه در بخش های مختلف تلاش کنیم.

وی به کرامات پیامبر گرامی اسلام اشاره کرد و خاطر نشان کرد: در سایه وحدت و همدلی می توان به قله های رفیع پیشرفت و سعادت رسید.

 

این مقام مسئول به اتحاد هر چه بیشتر بین شیعیان و اهل تسنن تاکید کرد و گفت: امید است همواره شاهد اتحاد و همدلی هر چه بیشتر مسلمانان با هم باشیم.

 

در ادامه این مراسم اختتامیه کلاس های اوقات فراغت تابستان 1400 کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع قالهر نیز برگزار شد و به برتبرین های کلاس های تابستانی هدایایی اهدا شد.

کد خبر 1107737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha