نخستین جشنواره تئاتر عروسکی خلّاق کاشان برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان از اجرای نخستین جشنواره تئاتر عروسکی خلاق همزمان با میلاد رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در این شهرستان خبر داد.

میثم نمکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: نخستین جشنواره تئاتر عروسکی خلاق کاشان همزمان با میلاد رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) از یکم تا هفتم آبان ماه در کاشان برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان افزود: این جشنواره با حضور هفت گروه از استان‌های تهران، البرز، قزوین، اصفهان و شهرستان کاشان خواهد شد.

 

نمکی اظهار داشت: اجرای نمایش عروسکی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی از جمله برنامه‌های اصلی و همچنین برگزاری دو نمایشگاه از آثار نقاشی و صنایع دستی کودکان و غرفه عرضه کتاب کودک از بخش های جنبی این جشنواره است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان ادامه داد: این جشنواره همه روزه از ساعت ۱۸ به میزبانی مجموعه بومگردی فرهنگی خانه نقلی در بخش اجرای نمایش های عروسکی و از ساعت ۱۵ به میزبانی تماشاخانه نصر کاشان در بخش کارگاه‌های آموزشی تخصصی برگزار می شود.

 

نمکی خاطر نشان کرد: مؤسسه گذر و خانه خلاق نقلی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و خیرین فرهنگی کاشان در برپایی نخستین جشنواره عروسکی خلاق کاشان مشارکت دارند.

کد خبر 1107757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha