مجمع خیرین مسجد ساز با محوریت بازسازی و ساخت مساجد تشکیل جلسه دادند

حجت الاسلام مرادی با اشاره به اهمیت تقویت زیرساخت های مسجد و جانمایی صحیح مساجد در مناطق و محلات مختلف استان البرز گفت: مجمع خیرین مسجد ساز با محوریت بازسازی و ساخت مساجد تشکیل جلسه دادند.

« حجت الاسلام ابوالفضل مرادی» در جریان خبر برپایی نشست مجمع خیران مسجد ساز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: مجمع خیرین مسجد ساز با محوریت بازسازی و ساخت مساجد تشکیل جلسه دادند.

 

رییس مجمع خیرین مسجد ساز در البرز افزود: ساخت و مدیریت مسجد بنابر احکام اسلامی به صورت مردمی است این مهم با هدف نقش ویژه مردم در جریان تحقق مسجد تراز اسلامی جایگاه مهمی دارد، به ویژه آنکه از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در این رابطه نیز می توان بهره مند شد. 

 

وی با اشاره به اهمیت جانمایی صحیح مساجد در نقاط مختلف شهری بیان کرد: بسیاری از مناطق و محلات شهری شاهد ساخت و یا برخورداری از چندین مسجد همجوار با یکدیگر هستیم و این در حالی است که در بعضی مناطق و محلات حتی یک مسجد نیز وجود ندارد. 

 

رییس مجمع خیرین مسجد ساز در البرز خاطرنشان کرد: طی نشستی که در قالب مجمع خیران مسجد ساز تشکیل شد، زمینی که توسط یدالله مالمیر و عباس مالمیر وقف شده بود به منظور ساخت و بهره برداری مسجد مورد استفاده قرار می گیرد. 

 

 

کد خبر 1107793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha