وحدت از دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه است

میرقربانی گفت: انسجام و وحدت از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در جامعه می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«سید سعید میرقربانی» امروز(شنبه، ۱ آبان) در نشست با علمای اهل سنت شهرستان آستارا که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: امروز ما شاهد تقویت روح وحدت با توجه به اندیشه‌های والای حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و تدبیر رهنمودهای مقام معظم رهبری در جامعه به ویژه در بین مردم اهل تشیع و تسنن هستیم و آستارا نیز جلوه ویژه این وحدت است.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا افزود: در طول ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی این وحدت، انسجام و همبستگی اجتماعی موجب دفع بسیاری از شرارت‌ها و ترفندهای بدخواهان علیه کشور، انقلاب، مردم و نظام شده است و باید تلاش کنیم برای بالندگی کشور این انسجام و همبستگی بیشتر از گذشته تقویت شود.

 

وی با اشاره به برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در توسعه کشور، تصریح‌کرد: امروز شاهد نسل چهارم انقلاب اسلامی هستیم و باید متناسب با نیازهای امروزی آنان عمل کنیم و به خواستگاه‌های آنان درست پاسخ دهیم.

 

میرقربانی با بیان‌اینکه انسجام و وحدت از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در جامعه است خاطرنشان ساخت: امیدواریم با برنامه ریزی‌هایی که در مسیر توسعه کشور وجود دارد شاهد گام‌های بلندتری باشیم.

 

کد خبر 1107828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha