بیش از ۲۰۰خانه عالم نیمه کاره در مازندران وجود دارد

حجت الاسلام شکریان گفت: بیش از ۲۰۰ خانه عالم نیمه‌کاره داریم ولی حدود ۳۰ مورد در مناطق محروم واقع شده‌اند که باید از مکل زکات این خانه های عالم در استان تکمیل شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «ناصر شکریان» امروز(یکم آبان) در جلسه شورای زکات استان مازندران، اظهار کرد: سیره اهل بیت (ع) دستگیری از نیازمندان بوده و هست.

 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران افزود: صورت‌جلسه جلسات باید ارائه شود، درخواست برای حضور اعضای فعال در شورای زکات در شهرستان‌ها پس از معرفی آن‌ها مشکلی ندارد.

 

 

حجت الاسلام شکریان تصریح کرد: طبق آمارهای ارائه شده از وجوهات دریافتی باید بگوییم که نیازمندان زیاد هستند تعدادی به‌علت کرامتی که دارند مراجعه نمی کنند، از این رو لازم است از این افراد غافل نشویم و فقط به مراجعه‌کنندگان توجه نشود.

 

 

رئیس تبلیغات اسلامی  مازندران ادامه داد: خانه عالم ما در برخی از مناطق نیمه‌کاره است از این رو توجه اعتباری از محل زکات به این بخش هم میتواند مثمرثمر باشد، بیش از ۲۰۰ خانه عالم نیمه‌کاره داریم ولی حدود ۳۰ مورد در مناطق محروم واقع شده‌اند که به‌نظرم از اولویت برخوردار هستند‌.

 

حجت الاسلام «محمد انتظاری»، در این نشست گفت: در رابطه با جذب عاملی که برای زکات استان درنظر گرفته می‌شود و ترجیحا نیازمندان، اگر مشوقاتی وجود دارد باید اطلاع‌رسانی شود.

 

 

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران افزود: شهرهایی که تا الان مراکز خیریه تاسیس کردند و در بینشان شهرهایی که فاقد مراکز هستند را معرفی کنید تا اقدامات لازم صورت بگیردکه قطعا مشوق خوبی است.

کد خبر 1107854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha