قدردانی از نعمت و منعم از وظایف مهم ما در قبال طبیعت است

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: خداوند نعمات فراوانی را در اختیار ما قرار داده است و اکنون قدردانی از نعمت و منعم از وظایف مهم ما در قبال طبیعت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، حجت الاسلام «محمدصادق محمدی لایینی» عصر امروز( 1 آبان) در آیین افتتاح پارک جنگلی قرمرض نکا به عنوان یکی از مناطق گردشگری در شرق استان مازندران اظهار کرد: توجه به منابع طبیعی و توسعه فضای سبز از ضرورت های مهم جامعه امروز برای رشد روح و روان است و باید در کنار همه طبیعت هایی که در اختیار داریم قدردان باشیم.

 

امام جمعه نکا با تقدیر از تلاش‌های انجام شده در این مجموعه گردشگری قرمرض افزود: اهمیت و ضرورت توجه به منابع طبیعی امری مهم است که نباید نادیده گرفته شود و همچنین باید تلاش شود که از طبیعت خدادادی به درستی استفاده شود.

 

وی خاطر نشان کرد: مجموعه گردشگری قرمرض نکا مجموعه‌ای بکر از طبیعت خدادی و مجموعه کارهای انجام شده برای جذب گردشگر و توسعه اقتصادی است که جای قدردانی دارد.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: خداوند نعمات فراوانی را در اختیار ما قرار داده است و اکنون قدردانی از نعمت و منعم از وظایف مهم ما در قبال طبیعت است.

 

امام جمعه نکا افزود: در برابر این همه نعمت خداوند باید شکرگذار باشیم و در برابر اینهمه نعمت خدادادی شاکر خداوند و نعمات فراوانی باشیم که در اختیار ما قرار داده است.

 

وی یادآور شد: در کنار مسائل طبیعی، تفریحی و روانی توجه به مسائل عبادی و خدایی از نیازهای امروز جامعه است و باید ضمن فرهنگ سازی توجه به منابع طبیعی، توجه به معبود و خالق این طبیعت و شکرگزاری از خداوند به فراموشی سپرده نشود.

کد خبر 1107882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha