بُعد عبودیت در انسان‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است

حجت‌الاسلام موسوی گفت: بُعد عبودیت در انسان‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که ضرورت دارد نسبت به آن توجه توجه ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» شامگاه (شنبه ۱ آبان) در محفل انس با قرآن هیئت فرهنگی مذهبی مسجد جامع کوی لور اندیمشک اظهار کرد: در قرآن کریم تاکید و توصیه شده که انسان‌های مومن، خداوند سبحان پیامبر اعظم (ص) را استجابت کنند و به آنها لبیک بگویند.

 

امام جمعه اندیمشک افزود: خداوند متعال، حضرت محمد (ص) را به عنوان پِیک وحی و پِیک رحمت متولد کرد و بعد از ۴۰ سال دعوت‌نامه‌ای را به دست وی داد که بزرگترين مدال خدا بر سینه پاک پیامبر اسلام بود.

 

وی ضمن اشاره به اهداف نزول قرآن اذعان کرد: خداوند قرآن کریم را نازل کرد تا بشر از تاریکی، جهالت و ظلمت رهایی یابد و بشر را به سعادت برساند.

 

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: بُعد عبودیت در انسان‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که ضرورت دارد نسبت به آن توجه توجه ویژه‌ای داشته باشند.

 

وی در ادامه در رابطه با میلاد نبی اکرم (ص) و همچنین هفته وحدت مطالبی را بیان کرد.

 

در ادامه این محفل نورانی، گروه تواشیح فاطمیون اندیمشک سرودی را به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) اجرا کرد و سید جاسم موسوی از قاریان ممتاز کشور به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت.

 

کد خبر 1107904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha