قرآن و اهل بیت دو میراث ماندگار پیامبر اسلام برای حفظ وحدت است

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: قرآن و اهل بیت علیهم‌السلام دو میراث ماندگار پیامبر اسلام برای حفظ وحدت و جلوگیری از تفرقه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، آیت‌الله سید محمد حسینی شاهرودی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در مراسم جشن میلاد رسول اکرم(ص) که در شهر بیجار برگزار شد، اظهار کرد: رسول خدا(ص) دو میراث ارزشمند یعنی قرچن کریم و اهل بیت را به عنوان امانت برای امت اسلامی به جا گذاشتند تا با پیروی از آنها موجب حفظ وحدت و جلوگیری از تفرقه باشیم.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه قرآن کریم هم حجت پیامبر به شمار می‌رود و هم سنت ایشان است بنابراین سعادت دنیوی و اخروی بشریت به‌ویژه مسلمانان در گرو عمل به آموزه‌های قرآن کریم است.

 

 

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمنان اسلام مدام به دنبال ایجاد فتنه و تفرقه بین مسلمانان هستند و وظیفه مسلمانان در برابر دشمنان حفظ وحدت و هوشیاری و بصیرت است.

 

 

آیت‌الله حسینی شاهرودی اعلام کرد: بی‌شک هفته وحدت بهترین فرصت برای تقویت برادری و اتحاد بین مسلمانان است و باید این وحدت هر روز پررنگتر شود.

 

 

وی اضافه کرد: هفته وحدت میراث امام راحل است و باید در این هفته زمینه تقویت اخوت و برادری و مایوس کردن بیش از پیش دشمنان را فراهم کنیم.

 

دف‌نوازی، مدیحه‌سرایی و مولودی خوانی از جمله برنامه‌های این مراسم جشن بود که با حضور عموم مردم و مسئولان انجام شد.

کد خبر 1107966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha