افراطیون به جهان اسلام صدمه می زنند

ایمانیه گفت: جهان اسلام از رفتارهای افراطیون سنی و شیعه صدمه دیده اما اگر دشمنان ما را رها کنند، مسلمانان با یکدیگر همزیستی و همدلی دارند و دارای وحدت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (یکشنبه 2 آبان) در دیدار جمعی از بزرگان اهل سنت استان فارس با تبریک میلاد حضرت محمد (ص) و هفته وحدت گفت: شیعیان انگلیسی و سنی های تکفیری با رفتارهایی همچون توهین به مقدسات دیگران باعث ایجاد التهاب و اختلاف در میان مسلمانان می شوند.

استاندار فارس افزود: جهان اسلام از رفتارهای افراطیون سنی و شیعه صدمه دیده اما اگر دشمنان ما را رها کنند، مسلمانان با یکدیگر همزیستی و همدلی دارند و دارای وحدت هستند.

وی اضافه کرد: انفجارهای انتحاری در کشور های همسایه موجب کشته شدن بسیاری از اهل سنت شده وتمامی مسلمانان باید با افراطی گری مقابله کنند تا تفکرات تفرقه جویانه گسترش نیابد.

ایمانیه در بخش دیگری از سخنان خود با دعوت از خیران جنوب فارس برای همکاری با مدیریت استان عنوان کرد: برای خدمت رسانی بهتر در آبرسانی، راه آهن و جاده های مناسب به کمک خیران جنوب استان نیاز داریم.

استاندار فارس تصریح کرد: خیران و نیک اندیشان استان فارس، توانمندی قابل توجهی دارند و با کمک به مدیریت استان در حوزه بهداشت و درمان موجب ارائه خدمات مناسب تر به مردم می شوند.

 

کد خبر 1107985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha