نیمی از واحدهای مسکن روستایی کشور تاکنون مقاوم‌ سازی و نوسازی شده اند

نیک زاد گفت: تاکنون نیمی از واحدهای مسکن روستایی کشور تاکنون مقاوم‌ سازی و نوسازی شده اند و سالانه باید ۱۰ درصد واحدها مقاوم سازی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اکبر نیک زاد»، امروز (یکشنبه 2 آبان) در بازدید میدانی از روستاهای شهرستان زرین دشت گفت: تاکنون نیمی از واحدهای مسکن روستایی کشور تاکنون مقاوم‌ سازی و نوسازی شده اند و سالانه باید 10 درصد واحدها مقاوم سازی شوند.

رئیس بنیاد مسکن کشور افزود: خدمت به محرومان و محرومیت زدایی ازاولویت های بنیاد مسکن کشور است و طرح اقدام مسکن ملی نیز با جدیت دنبال می شود.

وی در خصوص بازدید شب گذشته خود از روستاهای شهرستان قیر و کارزین نیز بیان کرد: مسکن مهر شهرک «آذین» که به علت ناتوانی پیمانکار و تعاونی مربوط ناتمام مانده با همکاری بنیاد مسکن تکمیل خواهد شد و به عشایر منطقه «سرآسیاب» زمین و تخصیص تسهیلات اختصاص خواهد یافت.

«عطا الله زمانی» نیز در این بازدید گفت: پیگیری واگذاری ۹ هکتار زمین برای طرح جهش تولید مسکن در «مبارک آباد» قیر و کارزین و ساخت و ساز در  زمین های «امام شهر» و خیابان کشی و مشخص کردن مابقی پلاک ها از مصوبات این بازدیدها بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس ادامه داد: همچنین مقرر شد تا زمین طرح جهش مسکن کارزین به بنیاد مسکن تحویل داده شود و طرح سیلاب زمین مسکن ملی کارزین نیز پیگیری شود.

خاطر نشان می شود، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، مسائل و مشکلات روستاهای شهرستان زرین دشت و قیرو کارزین فارس را با هدف بهسازی مسکن روستایی بررسی کرد.

کد خبر 1107991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha