«دیروزهایی که شعر شدند» رونمایی شد

«دیروزهایی که شعر شدند» نخستین کتاب شعر نسرین توانایی شاعر آستارایی با حضور اصحاب فرهنگ و هنر و شعرا در این شهرستان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «شاپور تشرینی» در آیین رونمایی از مجموعه شعر «دیروزهایی که شعر شدند» که در محل گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهارکرد: نام آستارا به فرهنگ و تاریخ ارزشمند آن گره خورده و باید آثار علمی و هنری هنرمندان و اصحاب فرهنگ آستارا، بیشتر از جاذبه‌های تجاری و اقتصادی آن معرفی شود.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا افزود: تاکنون از نویسندگان و شاعران آستارایی ۶۳ عنوان کتاب و مجموعه شعر به چاپ رسیده است.

 

تشرینی گفت: در آستارا ۲ انتشاراتی به نام‌های بلم و مکتوب فعالیت دارند که کمک حال نویسندگان و شاعران این شهرستان در چاپ آثارشان هستند.

 

«هوشنگ مجرب» نیز در این آیین اظهارکرد: انتشار اولین مجموعه شعر برای هر شاعری تجربه و لذت خاصی دارد.

 

مسئول انجمن شعر و ادب شهریار آستارا با بیان‌اینکه مجموعه شعر «دیروزهایی که شعر شدند» اثر نسرین توانایی با دیگر آثار شاعران تفاوت دارد، گفت: اشعار به چاپ رسیده در این مجموعه مردمی است و چون از دل بر آمده بر دل نیز می‌نشیند.

 

گفتنی است، مجموعه شعر«دیروزهایی که شعر شدند» اثر نسترن توانایی در ۵۰۰ نسخه توسط انتشارات رافا به چاپ رسیده و در دارای ۸۲ شعر است.

کد خبر 1108010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha