آزادی ۳۲ زندانی جرایم غیرعمد از زندان های فارس به همت خیران

ابراهیمی گفت: با همت خیرین، همزمان با میلاد حضرت محمد (ص) ۳۲ زندانی جرایم غیرعمد از زندان های فارس آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسحاق ابراهیمی»، امروز (یکشنبه 2 آبان) در مراسم آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد فارس گفت: با همت خیرین، همزمان با میلاد حضرت محمد (ص) 32 زندانی از زندان های فارس آزاد شدند.

مدیرکل زندان های فارس افزود: 12 زندانی جرایم غیرعمد با همت موسسه «چتر خوشبختی میهن»، پذیرش اعسار و گذشت شاکی و آورده خود زندانیان از زندان های استان آزاد شده اند که این زندانیان مجرم نبوده و به دلیل نوسانات اقتصادی، خشکسالی و فقر ... بدهکار شده بودند.

وی اعلام کرد: 250میلیون تومان توسط موسسه «چتر خوشبختی میهن» برای آزادی این زندانیان کمک شد و با یکصد میلیون تومان نیز از بدهی زندانیان نیز با پذیرش اعسار توسط مراجع قضایی موافقت شد، 500میلیون تومان آورده خود زندانیان و 300میلیون تومان نیز گذشت شکات از حق خود بود.

«محسن انصاری منش»، نیز در این مراسم گفت: استفاده از نهادهای مردمی و گروه های جهادی برای زندانیان عمد و غیرعمد به عنوان یک اولویت سازمانی در سند تحول قضایی مورد توجه قرار گرفته و شیوه استفاده از گروه های جهادی روشن شده است.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های فارس افزود: برای کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد باید تلاش شود و همکاری و نگاه ویژه نهادهای مردمی و خیران با مجموعه سازمان زندان ها نقش موثری دارد.

«محمدرضا تاتلاری»، مدیرعامل موسسه «چتر خوشبختی میهن» در این مراسم بیان کرد: رسالت این موسسه گره گشایی از گرفتاری و مشکلات مردم است و آزادسازی زندانیان از اولویت های آن است که در مرحله اول، 2 نفر از زندانیان از زندان های استان فارس آزاد شدند و در این مرحله نیز 12نفر با کمک 250میلیون تومانی این موسسه از زندان آزاد می شوند.

«علی زند وکیلی»، هنرمند محبوب شیرازی نیز با حضور در این مراسم به عنوان مهمان ویژه با استقبال گرم زندانیان همراه شد.

خاطر نشان می شود، 12نفر از زندانیان با همت موسسه خیریه «چتر خوشبختی میهن»، پنج نفر با همت خیرین ستاد دیه و 15 نفر با همت اعضای گروه جهادی «منتظران ظهور» به مناسبت میلاد حضرت محمد (ص) از زندان های فارس آزاد شدند.

کد خبر 1108036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha