باید برای حل مشکلات کشور از نیروهای کارآمد و متخصص استفاده کرد

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: باید برای حل مشکلات کشور از نیروهای کارآمد و متخصص استفاده کرد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور شامگاه یکشنبه ۲ آبان ماه  در مراسم بزرگداشت هفته وحدت در مصلای صاحب الزمان(عج) ورامین که با حضور مروم ولایتمدار این شهرستان برگزار شد ، اظهار کرد: دیار ۱۵ خرداد از پیشگامان و طلایه داران نهضت امام خمینی(ره) و مردم ورامین ، مردمی ولایتمدار و انقلابی محسوب می شوند.

معاون پارلمانی رییس جمهور با تبریک هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) افزود: پیروی از پیامبر اکرم(ص) نباید در ادعا خلاصه شود و باید در سیره و روش زندگی ما، نبی مکرم اسلام به عنوان الگو و اسوه سرلوحه زندگی قرار بگیرد‌.

حسینی با اشاره به جایگاه نبی مکرم اسلام در قرآن کریم و وظایف مسلمانان نسبت به ایشان ادامه داد: ایمان به پیامبر(ص) یکی از وظایف است که امروز دشمنان اسلام تلاش دارد با استفاده از ابزارهای جذاب هنری و فضای مجازی، شخصیت پیامبر اسلام را وارونه جلوه دهد.

معاون پارلمانی رییس جمهور عنوان کرد: معرفی نبی مکرم اسلام و یاری پیامبر اکرم(ص) از دیگر وظایفی است که در قرآن به آن اشاره شده است و امروز ما وظیفه داریم شخصیت حقیقی حضرت محمد(ص) را به دنیا معرفی کنیم.

وی مردم ورامین را از ادامه دهندگان راه پیامبر اسلام معرفی کرد و افزود: مردم ورامین در ۱۵ خرداد احساس مسئولیت کردند و حمایت از امام را حمایت از راه و رسم پیامبر(ص) دانستند و برای دفاع از مرجعیت و ولایت حرکت کردند و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب رقم زدند. مردم این منطقه در اوج تاریکی و خفقان قیام کردند و امروز ثمره خون مطهر شهدای ۱۵ خرداد به وضوح قابل مشاهده است.

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: در هشت سال گذشته در حل مشکلات تعلل ایجاد شد و اینکه رییس جمهوری تا در جلسات بصورت حضوری حاضر نشود و تلاش و کوشش را سرلوحه خود قرار ندهد، قطعا مشکلات حل نخواهد نشود.

حسینی با اشاره به این نکته که دولت به عنوان ایجاد تحول در بخش های مختلف است، اظهار کرد: امام پرچمدار تحول در جامعه بود و امروز دولت تلاش دارد با تاسی از راه و رسم امام راحل و با روحیه، تلاش وجدیتی که در رییس جمهور وجود دارد، مشکلات را کاهش داده و تحول را در بخش های مختلف انجام دهد

معاون رییس جمهور تاکید کرد: امروز الحمدالله دولت، مجلس و قوه قضاییه با هم همراه و همدل هستند و حرکت های خوبی در کشور انجام خواهد شد و در آینده مردم این را لمس خواهند نمود.

حسینی گفت: باید برای حل مشکلات کشور از نیروهای کارآمد و متخصص استفاده کرد و به آنان میدان داد و همان الگوی دفاع مقدس را اجرا کرد و این دولت اعتقاد راسخ دارد که هیچ بن بستی در کشور وجود ندارد.

وی در پایان احداث مترو در ورامین را یک اولویت دانست و گفت : در بررسی مشکلات استان تهران، موضوع متروی ورامین نیز بررسی خواهد شد.

 

کد خبر 1109079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha