۵ طرح نوآورانه در رویداد «من در جامعه» تقدیر می شوند

حجت الاسلام مسجدی آرانی گفت: طی داوری های صورت گرفته در رویداد من در جامعه از ۵ طرح برگزیده با اهدای هدایایی چون ۳۰ میلیون ریال جایزه نقدی ویژه صاحبان ایده و ۸۰۰ میلیون ریال وجه نقد جهت پیاده‌سازی هر طرح تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین «حسین مسجدی آرانی» در حاشیه مراسم اختتامیه رویداد بزرگ من در جامعه که در سالن همایش های باب الجواد حرم مطهر رضوی برگزار شد؛ ضمن تشکر از نهادهایی که این رویداد را در مسیر خود همراهی کردند و نیزاساتید و داوران این رویداد افزود: تمامی سعی ما در مرکز «مبتدا» این است که با برگزاری کلاس‌های آموزشی و ارائه مشاوره به ایده پردازان، طرح های نوآورانه را پرورش داده و به یک راه اصولی در حل مشکلات و مسائل جامعه دست پیدا کنیم.

 

مدیر مرکز نوآوری اجتماعی «مبتدا» اظهار کرد: رویداد «من در جامعه»از سری فعالیت های مرکز نوآوری های اجتماعی«مبتدا» با رویکرد حل مساله اجتماعی با نگاه به دین کار خود را آغاز کرد. در این رویداد ۳۵۶ ایده دریافت شد که از این تعداد ۲۸ ایده به مرحله نهایی رسید و ۲۶ ایده با صبر و حوصله تمام تا مرحله داوری ما را همراهی کرد.

 

وی بیان کرد: طی داوری های صورت گرفته از ۵ طرح برگزیده با اهدای هدایایی چون ۳۰ میلیون ریال جایزه نقدی ویژه صاحبان ایده و ۸۰۰ میلیون ریال وجه نقد جهت پیاده‌سازی هر طرح تقدیر به عمل آمد.

 

حجت الاسلام مسجدی تصریح کرد: مرکز در نظر دارد با ارائه مشاوره و کلاس‌های آموزشی ۲۶ ایده دیگر را جهت پیاده سازی در مراحل بعدی پرورش دهد.

 

گفتنی است؛ در این مراسم از طرح‌های رباب سلمان‌پور از قم با ایده لباس قصه گو، اکرم حسینی‌پور از رفسنجان با ایده ایجاد الگوی اشتغال‌زایی در هیئت‌های مذهبی، محبوبه اسفندیاری از تهران با ارائه‌ طرح خدمات بهینه‌سازی فرآیند یادگیری برای معلمان و دانش‌آموزان از طریق بسته‌ بازی، انسیه صادقی‌گهر از تهران با ارائه طرح ایجاد سامانه‌ مشاوره و پشتیبانی والدین  در فرزندپروری و صدف باقریان از قم با طرح سامانه‌ نهال ایجاد پلتفرم تولید و انتشار محتواهای مربوط به فرزندپروری به عنوان ایده های برتر تقدیر شد.

کد خبر 1109087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha