کارگروه ویژه طرح های قرآنی در زنجان تشکیل می شود

رضایی از تشکیل کارگروه ویژه طرح های قرآنی در زنجان خبر داد و گفت: مشکلات موسسات قرآنی در نشست های اتحادیه موسسات قرآنی استان بررسی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس اتحادیه موسسات قرآنی استان زنجان امروز در جلسه هم اندیشی مدیران موسسات و تشکل های مردمی قرآنی با اعضای هیئت مدیره جدید  ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت های اتحادیه، از تشکیل کارگروه ویژه برای برگزاری طرح های قرآنی خبر داد .

 

رضایی هدف از تشکیل نشست اتحادیه تشکل‌های قرآنی را کمک‌رسانی و بررسی امور مؤسسات قرآنی استان عنوان کرد و گفت: در سایه این نشست ها توانستیم در جهت بهبود وضعیت این مراکز قرآنی گام‌های مؤثری برداریم.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت شیوع کرونا در سال گذشته‌، مؤسساتی که از لحاظ تأمین اجاره بها دچار مشکل بودند تحت پوشش قرار گرفتند و اکنون نیز در این شرایط اکثر مؤسسات فعالیت‌های خود را به‌صورت حضوری و محدود و یا مجازی برگزار می‌کنند.

 

رئیس اتحادیه موسسات قرآنی استان با بیان‌اینکه اتحادیه‌ تشکل‌های قرآنی باید‌ با جدیت فعالیت‌های خود را ادامه دهد، افزود: این اتحادیه با هفکری اعضای آن می‌تواند بسیاری از مشکلات مؤسسات قرآنی را حل کند که در راستای ترویج فرهنگ قرآنی باید بیشتر از اینها تلاش کرد.

 

در پایان این جلسه اعضای اتحادیه تشکل‌های قرآنی در مورد دیگر مشکلات مؤسسات قرآنی و ارائه طرح‌های مختلف تبادل نظر کردند.

کد خبر 1109123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha