ضرورت وجود امام در امت واحده/سیره پیامبر(ص) الگویی برای تمامی مسلمانان است

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با تاکید بر اینکه در امت واحده وجود امام و راهنمایی إلزامی است، گفت: امروز جامعه اسلامی ایران زیر سایه یک امام است که این امام بوجود آورنده و حفظ کننده وحدت میان مسلمانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سیریک، حجت الاسلام والمسلمین « محمد عبادی زاده » در همایش هفته وحدت شهرستان سیریک اظهار کرد: پیامبر گرانقدر اسلام(ص) همیشه از وحدت بین مسلمانان مراقبت می کرد و اجازه نمی داد أنصار و مهاجرین با سخنان منفی باعث تفرقه بین یکدیگر شوند.

وی افزود: ما هم باید همین گونه رفتار کنیم و اجازه ندهیم دشمنان اسلام و انقلاب زمینه تفرقه بین مسلمانان را ایجاد کنند؛ پیامبر گرامی اسلام(ص) در میان مسلمانان عهد اخوت و برداری را وضع کرد.

 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان عنوان کرد: پیامبر اسلام(ص) حتی برای جلوگیری دشمنی یهودیان و مسلمانان منشور مدینه النبی را وضع نمود که کمک زیادی به کاهش جنگ ها کرد و به نظر بنده این منشور اولین قانون اساسی اسلام است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: سیره پیغمبر اسلام(ص) در همه عرصه ها برای ما به مثابه الگو برای تمامی مسلمانان است، امت اسلام باید وحدت داشته باشد.

 

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: در امت واحده وجود امام و راهنمایی إلزامی است، امروز جامعه اسلامی ایران زیر سایه یک امام است که این امام بوجود آورنده و حفظ کننده وحدت میان مسلمانان است.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: موج وحدت مسلمانان باید آنقدر قوی باشد که تمام دشمنان دست به دهان بمانند و در حیرت این وحدت بمانند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1109151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha