توزیع سبد معیشتی در بین نیازمندان به همت کانون روستای اومال نکا

کارگر اومالی از توزیع سبد معیشتی در بین نیازمندان به همت کانون روستای اومال نکا خبر داد و گفت: این بسته های معیشتی با شناسایی افراد نیازمند در بین آنان توزیع شد.

«آمنه کارگر اومالی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: بر اساس رهنمون های مقام معظم رهبری برای حمایت از نیازمندان، بسته های معیشتی همزمان با هفته وحدت تهیه و میان نیازمندان روستای اومال نکا توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا افزود: توزیع سبدهای معیشتی توسط جوانان کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا در طول سال با فرمان رهبری در مناسبت های مختلف اجرایی شد تا دردی از درمانده و نیازمندی برطرف شود.

 

وی خاطر نشان کرد: افزایش روحیه همیاری و کمک به هم نوع از جمله وظایف مهمی است که برعهده داریم و در این راستا با تمام توان پای کار هستیم تا وحدت و اتحاد در بین اعضای کانون و کمک به همنوعان افزایش یابد.

 

کارگر اومالی از توزیع سبد معیشتی در بین نیازمندان به همت کانون روستای اومال نکا خبر داد و گفت: این بسته های معیشتی شامل 5 بسته 250 هزار تومانی بود که با شناسایی افراد نیازمند در بین آنان توزیع شد و همچنین برگزاری برنامه های فرهنگی در فضای مجازی، ختم قرآن و تبیین شخصیت والای حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) در بین نسل جدید از دیگر برنامه های ما بود.

 

وی یادآور شد: در کانون حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا با کمک اعضای کانون پس از شیوع بیماری کرونا با اجرای طرح شهید سلیمانی در مهار این بیماری وارد عمل شدیم و ضمن مهار این بیماری به کمک بیماران کرونایی و محرومان شتافتیم و خوشبختانه در مناسبت های مختلف بسته به کمک خیران در دستگیری از نیازمندان اقدام کردیم که این کمک ها همچنان ادامه دارد.

کد خبر 1109172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha