توزیع ۲۰۰ پرس غذای نذری در قالب طرح اطعام نبوی

حجت الاسلام رضاوند گفت: طرح اطعام نبوی روز گذشته با هدف دستگیری از نیازمندان اجرا شد و در راستای این طرح ۲۰۰ نفر از نیازمندان شهرک دانشی اطعام شدند.

حجت الاسلام مجید رضاوند مدیر کانون فرهنگی هنری صالحان در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان با اشاره به اجرای ویژه برنامه های ولادت پیامبر اکرم(ص) وامام صادق(ع) گفت: یکی از این ویژه برنامه ها، اجرای جشن در فضای باز مسجد بود که روز گذشته به همت بچه های مسجد اجرا شد.


وی افزود: برای برپایی جشن هفته وحدت و ولادت خاتم الاوصیاء حضرت محمد(ص) وامام جعفرصادق(ع)، مسجد و محله توسط بچه های مسجد آذین بندی گردید.


امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) بیان کرد: همچنین به همت بچه های مسجد، کاروان شادی راه اندازی شد که در همین راستا آنها مسیر مسجد تا گلزار شهدا را با بیرق های برافراشته مزین به نام مبارک پیامبر اعظم(ص) و امام صادق(ع) و با پای پیاده طی کردند.


حجت الاسلام رضاوند ابراز کرد: بچه هاس مسجد با حضور در گلزار شهدا، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرده و با آرمان های آنها تجدید بیعت کردند.


وی ابراز کرد: علاوه بر این نیز به نیت سلامتی و تعجیل در امر ظهور امام زمان (عج)، حدیث شریف کساء به صورت دسته جمعی در جوار قبور مطهر شهدا قرائت شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری صالحان اظهار کرد: طرح اطعام نبوی نیز روز گذشته با هدف دستگیری از نیازمندان اجرا شد و در راستای این طرح
۲۰۰ نفر از نیازمندان اطعام شدند.

کد خبر 1109177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha