مراکز نیکوکاری نقش مؤثری در جذب مشارکت‌های مردمی دارند

به گفته صفری، مراکز نیکوکاری نقش مؤثری در کمک به ایتام و نیازمندان و محرومین دارد و این مراکز همواره کمیته امداد را در راستای خدمات‌رسانی سریع به ایتام و نیازمند یاری می‌نمایند .

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراکز نیکوکاری نقش بسیار مهمی در کمک به ایتام و محرومین داشته و باعث سرعت خدمات‌رسانی فعالیت‌های این نهاد شده است.

 

هدایت صفری با بیان اینکه جایگاه افراد خیر و نیکوکاری که کمک به حل مشکلات مردم نیازمند را هدف کارهای خود قرار داده در نزد خداوند والاست، افزود: مراکز نیکوکاری نقش مهمی در جذب مشارکت مردم در کمک به نیازمندان استان داشته است و مسئولان این مراکز نیز افرادی شناخته‌شده و مورد اعتماد و اطمینان هستند .

 

صفری رویکرد امروز این نهاد را توانمندسازی وقطع وابستگی در بازه زمانی مشخص جهت استقلال اقتصادی و معیشتی خانواده با استفاده از اشتغال و کارآفرینی دانست و گفت: آموزش‌های فنی و مهارتی و فکری و مشاوره‌ای درزمینهٔ نحوه دخل ‌وخرج خانواده و در توانمندسازی مددجو وارستگی و خودکفایی و خروج از چرخه حمایتی وامید آفرینی و تصویر مناسب از آینده مؤثر و مفید می‌باشد .

 

مدیرکل کمیته امداد استان افزود: کمیته امداد تولیدکننده فقر نیست این نهاد به‌عنوان مصرف‌کننده آسیب‌های  اجتماعی ناشی از متغیرهای بیرونی مانند اعتیاد ، طلاق و حاشیه‌نشینی می‌باشد .

 

کد خبر 1109189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha