ظرفیت دانشجویان طرح ولایتی در فارس گنجینه ای گرانبهاست

یوسفی گفت: کانون طرح «ولایت» در پشتیبانی فکری تشکیلات بسیج، جایگاه موثر و مبنایی دارد و ظرفیت دانشجویان طرح ولایتی در فارس گنجینه ای گرانبهاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید یوسفی»، امروز (دوشنبه 3 آبان) در مراسم تکریم و معارفه مسئول کانون طرح «ولایت» بسیج دانشجویی استان فارس گفت: از ظرفیت دانش آموختگان طرح «ولایت» باید استفاده کنیم زیرا این طرح یک گنجینه گرانبهاست.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس افزود: آغاز دوره معرفتی ادوار طرح ولایت با عنوان «تمهید» حائز اهمیت است و اجرای دوره «تمهید» موجب تقویت عملکرد کانون طرح «ولایت» و همچنین جوش و خروشی نو در ادوار بسیج دانشجویی می شود.

وی اضافه کرد: کانون طرح «ولایت» در پشتیبانی فکری تشکیلات بسیج، جایگاه موثر و مبنایی دارد و ظرفیت دانشجویان طرح ولایتی در فارس گنجینه ای گرانبهاست.

یوسفی تاکید کرد: ماموریت های مهم کانون طرح ولایت، شامل هدفمندسازی آموزش ها با نگاه به تحقق دولت و جامعه اسلامی، تلاش در ارتباط گیری و استفاده از ظرفیت همه دانشجویان طرح ولایتی، تقویت هسته مرکزی طرح «ولایت» در استان، تقویت کانون های طرح «ولایت» در شهرستان های استان، تشکیل هسته های تبیینی کانون طرح «ولایت» برای نقش آفرینی در سطح دانشگاه و محلات و خلاقیت در برنامه ها و تولیدات محتوایی است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس تصریح کرد: فعالیت های تشکیلاتی بستر مناسبی برای تمرین و تلاش همراه با اخلاص، معنویت، توکل و تقواست و برای کسب بسیاری از ملکات برجسته اخلاقی و معنوی، بهترین فرصت به شمار می رود.

خاطر نشان می شود، در این مراسم «سعید بیگی» به عنوان مسئول جدید کانون طرح «ولایت» بسیج دانشجویی استان فارس معرفی و از زحمات «محمد خضری» به عنوان مسئول سابق تقدیر و تشکر شد.

کد خبر 1109198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha