واریز ۳۱ میلیارد تومان وجه نقد به حساب خانواده ایتام/مازندرانی ها به نیابت از شهدا حامی ایتام می شوند

حجت الاسلام عالیشاه گفت: مازندران تنها استانی است که در طرح امواجی از بهشت ورود پیدا کرد و خیران به نیابت از شهدا حامی ایتام شدند و یکی از خیران به نیابت از ۱۰هزار و۴۰۰شهید مازندران حمایت ۱۰هزار و ۴۰۰نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین را برعهده گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری،‌ حجت الاسلام «بشیر عالیشاه»امروز(۳آبان) در نشست ویژه تجلیل  از خیران برتر که همزمان به صورت«وبینار» در قالب طرح «ایران مهربان »از مرکز برگزار شد،  اظهار کرد: همدلی و وفاق خیران در همه شرایط و  مناسبت ها با کمیته امداد قابل تقدیر است.

مدیر کل کمیته امداد مازندران افزود: همه باید به فکر ایتام باشیم تا آنها احساس تنهایی نکنند و مسئولیت اجتماعی را در این خصوص باید بالا ببریم.

 

حجت الاسلام عالیشاه تصریح کرد: در قرآن و احادیث و روایات بر کمک رسانی به ایتام تاکید شد و آیه ای که آرم امداد منقش است بیانگر یتیم نوازی و کمک به محرومان و نیازمندان است.

 

وی بیان کرد: بهترین خیران در مازندران هستند و همدلی و تعامل بین کمیته امداد و اصناف و خیران و دستگاه ها موجب رقم خوردن اتفاقات خوبی برای کمک به ایتام شده است.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: مازندران تنها استانی است که در طرح امواجی از بهشت ورود پیدا کرد و خیران به نیابت از شهدا حامی ایتام شدند و یکی از خیران به نیابت از ۱۰هزار و۴۰۰شهید مازندران  حمایت ۱۰هزار و ۴۰۰نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین را برعهده گرفت.

وی یادآور شد: یکی دیگر از خیران استان نیز حمایت ۲۱۰۰نفر از ایتام را برعهده گرفته است.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: در هفت ماهه سال‌جاری ۳۱ میلیارد تومان وجه نقد به حساب خانواده ایتام واریز شد.

 

وی افزود: سرانه اکرام استان ۷۲۰هزار تومان و سرانه محسنین ۲۴۰هزار تومان است که از میانگین کشوری بیشتر است این اقدامات با مشارکت خیران صورت گرفت.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: در پویش «ایران مهربان» حرکت جهادی و انقلابی صورت گرفت و بسیج و استانداری و همه دستگاه ها در این خصوص همکاری داشتند و ۲۲هزار و ۴۲۳نفر حامی جذب شد که از این تعداد ۱۴هزار و ۶۹۹ نفر حامی برای ایتام پرداختی داشتند و به صورت ماهیانه به حساب ایتام کمک خود را واریز می کنند.

 

وی افزود: در نذرواره سردار سلیمانی ۱۵هزار سبد غذایی با کمک خیران بین نیازمندان توزیع شد ‌و با برگزاری کمک‌های مومنانه و طرح اطعام مهدوی و اطعام حسینی یک میلیون و ۸۰۰ هزار پرس غذای گرم بین خانواده‌ها توزیع و   ۱۷۰ هزار سبد غذایی به مبلغ ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان به نیازمندان اهدا شده است.

 

حجت الاسلام عالیشاه با تقدیر از همراهی و مشارکت خیران و نیکوکاران با کمیته امداد گفت: با همدلی ،مشارکت و مهربانی می توان احسان و نیکوکاری را ترویج داد و در راستای کمک به نیازمندان اقدامات شایانی انجام داد تا نتایج مطلوبی حاصل شود.

 

به گزارش شبستان، در این جلسه از خیران برتر  تجلیل شد.

 

کد خبر 1109218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha