اسامی راه یافتگان  مرحله نهایی دومین دوره جشنواره شعر آیینی استان سمنان اعلام شد

دلیر گفت: اسامی ۲۰ نفر از شاعران راه یافته استان سمنان با اعلام دبیرخانه دومین دوره جشنواره شعر آیینی این استان به مرحله نهایی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «علی دلیر» با اشاره به برگزاری دومین دوره جشنواره شعر آیینی استان سمنان  گفت: آناهیتا آقابیگی از سمنان، ابراهیم بذربخشان از آرادان، زینب بندری از سمنان، مصطفی توفیقی از سمنان، ابوالفضل جبله از شاهرود، میتراسادات دهقانی از سمنان، فهیمه رضایی از دامغان، غلامرضا رنجبری از گرمسار، علی شهادتی از دامغان، سیدحسین صمدی از سمنان، فاطمه‌سادات طبایی از گرمسار، مرضیه عاطفی از سمنان، منصوره عرب سرهنگی از گرمسار، شکیبا غفاریان از شاهرود، معصومه قاسمی (رها) از سمنان، محمد کیانی‌مجد از سمنان، زهراسادات موسوی‌مقدم از سمنان، محمد نیکوعقیده از گرمسار و سیدجواد هاشمی از سمنان از راه یافتگان مرحله نهایی این جشنواره هستند.

 

دبیر تخصصی دومین دوره جشنواره شعر آیینی استان سمنان زمان اختتامیه دومین جشنواره استانی شعر آیینی  راچهارشنبه پنجم آبان از ساعت ۱۸در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری خورشید تابان گرمسار اعلام کردوافزود: در این دوره ۲۴۲ اثر از ۸۸ شاعر در دبیرخانه ثبت شد و به مرحله‌ داوری رسید.

 

وی با بیان اینکه آثاری از استان‌های دیگر نیز به دبیرخانه‌ جشنواره رسیده است که به علت استانی بودن جشنواره در روند داوری قرار نگرفت اظهارامیدواری کرد: با منطقه‌ای شدن این جشنواره شعر آیینی در دوره‌ بعد، پذیرش آثار بیشتری به ویژه از استان‌های همجوار میسر شود.

 

دومین جشنواره استانی شعر آیینی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، انجمن شعر و ادب گرمسار، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار، شهرداری و شورای اسلامی شهر گرمسار و موسسه خط سپید کاغذ، پنجم آبان با معرفی برگزیدگان به پایان خواهد رسید.

کد خبر 1109222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha